Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oioi :wink: Kledde den luka mye bedre enn den andre!! :) og deilig interiør har du fått da :)

Syntes den så bra ut med vingen og jeg, men ble litt lei av og ha den bakpå der.. Der ser mye bedre ut in real life, så du får sett den fra flere vinkler samtidig med mer dybde.. For på noen av bildene ser den unaturlig stor ut..

Men forandring fryder! :)

Ingenting annet å si enn lekkert! Men hvorfor lakke luka? Er ikke hele vitsen at det skal sees at den er av carbon?

Det er bra! :) Skal lakkeres så den harmonerer med resten av bilen, blir litt rart med bare bakluka i karbon, da måtte jeg jo skaffa meg Vorsteiner panser også isåfall, og det begynner pengene og rulle, igjen.. :lol:

Blir en detalj på luka som ikke skal lakkeres så karbonen vil bli synenes der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm syns å ha sett den bilen der før ;-)

Mulig du har sett den før ja ;)

Fett interiør :D

Luken ble ganske diskret, kanskje for diskret? Sammen med den relativt kraftige bakfangeren.. Men skulle kanskje sett et bilde rett bakfra..

edit: Det hadde vært kult å se den bilen med org m3 bakfanger OG eksos... :D

Mhm :)

For diskret? Hmm, kanskje det, men tror den vil se en del annerledes ut med lakk, for hele bakenden på luka blir jo rød, med sølvstripa gåendes langs toppen av "vingen" på CSL-luka.. Håper jeg da hvertfall :P

Vet ikke helt hvordan det hadde blitt med M3 bakfanger, vil tro overgangen fra sideskjørtene til bakfangeren ville blitt litt for stor da.

Har vurdert 4rørs eksos med rette rør, faktisk...

Men du er velkommen til og få kjøpe det til meg så vi får se det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vil du ha det levert?hehe...neida... Vorsteiner panser med badlook hadde jo blitt fett og da :D

Csl luken blir nok bra med litt lakk, det pleier jo å se utrolig bra ut på E46, så det burde jo gjøre det på din og.. Men syntes bare det var så vanskelig å se den markerte buen eller hva man skal kalle det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vil du ha det levert?hehe...neida... Vorsteiner panser med badlook hadde jo blitt fett og da :D

Csl luken blir nok bra med litt lakk, det pleier jo å se utrolig bra ut på E46, så det burde jo gjøre det på din og.. Men syntes bare det var så vanskelig å se den markerte buen eller hva man skal kalle det..

Det kan vi ta videre på PM :lol:

Jaa, tror jeg hadde blitt fett også! :twisted:

Ser det nok kanskje litt dårlig på disse bildene, men blir nok fremhevet en god del mer med sølvstipa gåendes på langs buen på luka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate :D Det der ble utrolig bra! Nesten så du kunne beholdt flata over sølvstripa sånn som den er, altså ulakkert men med klarlakk.

Interiøret er et kapittel for seg selv! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min..

To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems..

hmm, såppas!! Det er jo skummelt...

Jeg ha hatt både redstuff og yellowstuff på M3`n min og jeg har aldri hatt noe problem med det. Er nok bare noen som har vært veldig uheldig. En bil bremsekloss kan jo ikke dette ut så lenge det ikke er noe som har blitt ødelagt først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett anders... Tror dette blir bra, og interiøret er jo bare helt perfekt...

Jess, tror jeg har truffet spikeren på hodet nå snart utseendemessig ;)

Tjah..

Ikke ille det der :shock:

Litt usikker enda..Må se den i mer profil.. Gjerne fra siden..

Må nok ses fra noen fler vinkler for og danne seg et ordentlig inntrykk ja, kommer nok flere bilder etter lakkering skal du se ;)

Sinnsykt bra! Klar for nye pokaler nå ;)

Jo, ble godt fornøyd selv! :)

Hehe, sier ikke nei takk til det vettu :P

Denna blir M3 til vintern igjen, det er jeg sikker på..

Hmm, du mener det ja? :P Liker tanken din, men kommer vel mer an på dinerosene òg.. Får nok solgt E36'en min snart også, er jo litt utestående kapital der også.. Tenker tanken på Vorsteiner panser og presse, men får se det an litt.

Fy flate :D Det der ble utrolig bra! Nesten så du kunne beholdt flata over sølvstripa sånn som den er, altså ulakkert men med klarlakk.

Interiøret er et kapittel for seg selv! <3

Joda, er en mulighet det. Men tror du blir mer fornøyd med sluttresultatet ;)

Interiøret er elsk ja! :)

Hvor har du kjøpt interiøret og hvor mye kostet det? Nydelig!

Kjøpte det av en privatperson, ga 19.000,- for det ;)

Puuuh, NM i quoting her nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...