Ole@Automote Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Bilde av monovisker, hadde bare mobil kamera så farger å sånt stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Bøse felger da!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jepp, synes det er penest sånn, også slipper jeg at bilen subber også med folk i bilen og at hjula tar borti ved fullt rattutslag \:D/ Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Har fått inn høyttalere til deg.. Kappa perfect komponentsett foran og jbl bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hehe, hvor er den hen da? på Automote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Pent pent..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Men den monoviskeren må for guds skyld ikke bli stående rett opp på frontruta! Legg den til siden når den ikke er aktiv. Ser mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Men den monoviskeren må for guds skyld ikke bli stående rett opp på frontruta! Legg den til siden når den ikke er aktiv. Ser mye bedre ut Er ikke det halve poenget med monovisker da? At den står rett opp og ned?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 På en løpsbil, kanskje. Men dette er ikke en racingbygge, derfor synes jeg det blir penere med viskeren liggende mot ene siden. Men dette er ikke min bil, så det blir bare synsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Monovisker forbinder jeg med Golf 2.. Syntes ikke det kler noen biler.... Ser bare dumt ut.. Men det var isåfall eneste ankepunkt på denne bilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hmm er visst bare meg som syns monovisker er grisefett Mangler en streamer i frontruta btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Monovisker er kult! Men streamer - er ikke kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hmm er visst bare meg som syns monovisker er grisefett Mangler en streamer i frontruta btw Kommer vell en liten streamer også Monovisker skal etter min smak stå rett opp, hvis ikke så kan man egentlig beholde de orginale viskerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 du kødder, hviskeren skal ikke stå sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 du kødder, hviskeren skal ikke stå sånn? Skal du først ha monovisker så mener jeg att den skal stå opp, men dette får han som kjøper bilen bestemme Så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå