Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Ja har sett på de jeg også.. De er jo helt flate :shock: Kan jo polere de så blanke at de skinner :D

Ja jeg vet ikke.. Kan nok hende det blir feil akkurat som med E36 M3 i profil..

Men det er jo hr vi kommer til det essensielle. Dersom ræva blir for stor med luka, så kan du ikke bruke luka, da er jo den utelukket "in the first place", dersom det ikke kan endres slik at bakparten ser fin ut i profil også.. ;) Sa jo jeg har vært skeptisk til den luka, men det kom frem på en helt annen måte enn jeg trodde.. Vanskelig å se helheten i bilen pga vinklene bildene er tatt i, må prøve å få ut ett bilde ovenfra og ned, som i øyehøyde... Gjerne framfra og bakover..

Gleder meg til å se den live, så får du en konklusjon fra meg da.. Jeg føler hvertfall at jeg begrunner meg ganske bra.. Og hvis du går ut med en meterstokk kan du jo måle fra toppen av luka ned til leppa og si meg hvor mange (centi)meter det er? :lol:

Slik det ser ut nå kan det bli en tur til Valle Hovin ja.. Men blir nok ikke bestemt før fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vetu03;

Ja, er vel riktig det du sier :)

Blir alltid noe som kan kræsje hvis man bytter ut ting på en allerede ferdig bil, så er vel noe man må leve med. Kan jo ikke begynne og bytte ut alt anna fordi det er noe som ikke passer helt 100%.

Men som jeg har sagt, er veldig fornøyd med både bilen og luka med karbondetaljen så jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smell vingen på csl luka ^^ haha... nja, ble litt usikker nå jeg... ræva ble for stor! men kanskje du liker litt junk in the trunk anders? :-P hehe... må nok se dette live ja, men mener forstatt vingen tar seg best ut med stuket (tro det eller ei)

men det er en tøff bil ;-) og carbonkloret var kult :-P tenker litt jurassic park 3 når jeg ser det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for sist! Hyggelig å møte deg :D

Nå som jeg har sett den med øynene så synes jeg bilen ble/er ganske fet med Csl-luka og resten! Som noen her har sagt at de må se den live. :)

Lakken var bare helt sinnsyk inne i hallen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for sist! Hyggelig å møte deg :D

Nå som jeg har sett den med øynene så synes jeg bilen ble/er ganske fet med Csl-luka og resten! Som noen her har sagt at de må se den live. :)

Lakken var bare helt sinnsyk inne i hallen! :wink:

Det jeg også tror...

Og lakken ser litt småsyk ut på de bildene ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt gromt gromt =D Så ikke detaljen på bakluka før nå ;P DIGG!!

Fikk senket å fikk på felgene på min idag men bilen blir litt høyere på høyre side bak... JÆVLIG irriterende!! Så håper vi får det likt imorgen. SKal ta av alt bak der å sette det på på nytt...

Vaske for møkk osv...

Men må nok valse bak for å få det så lavt som deg bak ja ;) Må uansett lakke den ene bakskjermen å lista mellom bakluka å bakfangeren så da kan jeg like godt få noen til å valse å lakke samtidig =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det jo skjedd litt :P

Larsinnj: Den er vel tammere enn vingen, men synes bilen har blitt mer stilren, at ting går mer i flyt med karosserilinjene, istedet for "handlevogn-håndtaket" som satt der før ;)

///Mysild: Takk for forslaget, men nei takk ;) Junk in the trunk er ikke å forakte det :lol:

Rart det her, de som var negative til vingen før de så den selv, er også de som er negative til CSL luka :=?

JonasD: Takk for sist ja ;) Bra du likte luka :) Var bra lys inne i hallen som fikk

fremheva lakken ganske bra ja.

Ole@Automote: Det der skjønner ikke helt jeg heller, men men. Skal snart få kjøpt inn ny svart netting da så :P

marararius: Bra du likte den ;)

Ivrig86: Høres ut som en bra plan det der ;) Har du laget tråd om nybilen her inne forresten?

gaasen: Ja syntes dette selv og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener da (skyt meg om jeg tar feil) jeg alltid har vært positiv til vingen jeg da!

Har alltid likt stilen den hadde med luka, og har alltid ment bilen har behov for vingen.. Det sa jeg vel også FØR jeg noengang så bilen live..

Såklart, luka er kul den.. CSL luka er veldig pen, men når du ser det helhetlig har jeg bare følelsen av at den kanskje er litt "naken" bakpå der nå..

Tenker helhetlig, men må jo se den først i de vinkler jeg vil se den, før jeg bestemmer meg om hva jeg like best..

Syns hvertfall jeg alltid har argumentert for/imot på en slik måte at det kommer tydelig frem positivt og negativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...