Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bare å sote rutene og nettingen så er du der Sinnsykt rå den ble med CSL-luka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja, den gjør det;) Og så det veldig godt på et ene kjørebildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 VN-line 20" 12"brede med Flat kant Da begynner vi og snakke SYKE felger Men tviler på at jeg får 12" brede felger oppi hjulhusa men Får du VN-Line med flat kant også? Trodde det bare var trappekant på dem jeg? Nope, du får dem med flat kant... Og da er de griseråe faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Likte bilde nr2 godt Artig og se hvordan bilen ser ut i bevegelse Fint, fint. Det var iallefall ikke flaks at jeg traff *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bilen så utrolig bra ut med CSL-luka:) Ja, den ble bra nå Bare å sote rutene og nettingen så er du der Sinnsykt rå den ble med CSL-luka!! Ja, det kommer hvert øyeblikk det Nope, du får dem med flat kant... Og da er de griseråe faktisk!! Oj.. Tenk deg de da i 8,5 og 10x20 på bilen Kunne jo ha gjort seg det Fint, fint. Det var iallefall ikke flaks at jeg traff *host* Skills that kills my friend, skills that kills... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Slenger med noen bilder jeg har funnet fra noen tråder her fra treffet på Valle Hovin Bilde av pokalvinnerne på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Første eller andre bildet er tøft som avatar, Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja, har prøvd og byttet men får det ikke til på pc'en her Så får vente til helga da jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har du VN line felga enda Anders? Hmmm, lurer på hvordan di hadde blitt på en Hellrot cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 De ligger hjemme i garasjen dem ja Men er 9,5" rundbaut, så vet ikke om dem passer framskjermene dine jeg..? Dessuten skal dem selges med bilen da den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 VN line i 20" hadde vært rått!! Bra du har slått fra deg tanken om noen sånne jallafelger fra Gs.. Ellers så såg bilen utrolig bra ut med Csl bakluken på det kjørebildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hehe, ja hadde definitivt gjort seg det De felgene var egentlig mest til for og få godkjent dimensjonene i vognkort. Men har sett felgene IRL nå, og de er ikke helt det jeg trodde, må isåfall lakkere opp igjen alle felga og da begynner det og koste penger med engang Men sliter litt med de felgene jeg har nå da, kan jo ikke bare ha de til jeg finner og kjøper meg noen nye.. Er ikke sikkert jeg får solgt de engang, siden det er ganske så stiv pris på dem.. Så vet ikke hvordan jeg skal løse den der Jepp, den ble bra nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hva var dimensjonene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 På Schmidt felgene? 9,5"x18 225-35 mener jeg dimmen på dekka var.. Innpresset er jeg ikke helt sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hadde nok passa da det er greit valsa.. Nei for kjøre Hartge litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå