anders87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Jaja, må på BT uansett hvis jeg blir stoppet pga felga, tror ikke dem blir godkjent i vognkort akkurat.. Men det visste jeg faktisk ikke, at det var ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 jeg legger inn en protest!!! det er TÜV papirer på denne monoviskern Riktig nok når den ligger nede men det er jo en smal sak å få til Like enkelt som å bytte felger nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Hvordan blir det med den mekanismen som gjør at viskeren normalt legger seg ned og slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Hvordan blir det med den mekanismen som gjør at viskeren normalt legger seg ned og slike ting? Visker motoren går ikke fram og tilbake den går rundt konstant, det er lengden på armen som bestemmer hvor langt viskeren slår. og motoren har en sensor som sier i fra når den har gått en runde som gjør att den stopper på samme plassen hver gang. så hvis du endrer posisjon på armen så bestemmer du hvor viskeren skal stoppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Takk for nyttig imformasjon Da går det seg til uansett da Dessuten er jo TÜV papirene på tysk, så er ikke sikkert dem finner ut at viskeren ikke kan stå rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Takk for nyttig imformasjon Da går det seg til uansett da Dessuten er jo TÜV papirene på tysk, så er ikke sikkert dem finner ut at viskeren ikke kan stå rett opp hahaha Bra tenkt Anders ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Visker motoren går ikke fram og tilbake den går rundt konstant, det er lengden på armen som bestemmer hvor langt viskeren slår. og motoren har en sensor som sier i fra når den har gått en runde som gjør att den stopper på samme plassen hver gang. så hvis du endrer posisjon på armen så bestemmer du hvor viskeren skal stoppe Okey. Takk for nyttig imformasjon Da går det seg til uansett da Dessuten er jo TÜV papirene på tysk, så er ikke sikkert dem finner ut at viskeren ikke kan stå rett opp Jo, dessverre. Det er ikke lov med noe som hindrer utsikt på noen ruter foran b-stolpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 awt : Jo, dessverre. Det er ikke lov med noe som hindrer utsikt på noen ruter foran b-stolpen. Hmm, okay.. men da er det ikke noe prob å endre posisjonen på viskerarmen da, så det går nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 henger meg på gutta som liker monovisker rett opp, men det funker på siden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hehe Fikk du PM av meg forresten gaasen? Prøvde og sende til deg, men vet ikke om du fikk den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hehe Sant det ja.. Fikk du PM av meg forresten gaasen? Prøvde og sende til deg, men vet ikke om du fikk den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Begynner å bli altfor gammel Året eldre enn meg, hvis jeg ikke tar helt feil hehe Er vel en smakssak det, som alt anna.. Noen liker det, andre liker det ikke.. Er 83 modell jeg. Du er vel 87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Noen news me bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Får du felgene snart eller? Gleder meg.....!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Siste er att felger kommer til forhandler i løpet av uka! Krysse fingra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå