Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Regner med dere prater om gatebil nå karer? kanskje vi ses der, vurderer noen øl også på lørdag. kanskje fredag.

Ses sikkert på gatebil ja;) Skal speide etter bilen din hvertfall.. Gleder meg til å se den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mmmmja.. Jeg vet ikke hvor vi skal kjøre, men de har kjørt over fjellet flere ganger så de vet nok hvilke veier som funker- og ikke funker :)

Ja.. Da satser vi på det, men for sikkerhetsskyld.. Om du plutselig befinner deg der oppe , take it easy.. En liten del av strekningen er 40-sone for lave biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere prater om gatebil nå karer? kanskje vi ses der, vurderer noen øl også på lørdag. kanskje fredag.

Ses sikkert på gatebil ja;) Skal speide etter bilen din hvertfall.. Gleder meg til å se den :D

Men har ikke fått felgene enda. så er litt sånn kjipt å reise rundt med den egentlig..Men får se ann, kanskje jeg tar den med! Men jeg skal nå se etter din bil og anders. og kanskje breitbau om han har med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir øl på meg også på Gatebil !

Men vet ikke når jeg kommer siden jeg og Tore skal til Idre i Sverige og ta noen pils fredagen.. Så tror ikke jeg kommer til og stille ut, men får se :)

Hvis dere skal se bilen med Schmidt hjula på får dere pelle dere på Gatebil i helgen :)

Blir vel plukket av igjen helga etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir øl på meg også på Gatebil !

Men vet ikke når jeg kommer siden jeg og Tore skal til Idre i Sverige og ta noen pils fredagen.. Så tror ikke jeg kommer til og stille ut, men får se :)

Hvis dere skal se bilen med Schmidt hjula på får dere pelle dere på Gatebil i helgen :)

Blir vel plukket av igjen helga etter..

Hvilken dag annkommer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på gatebil?? ble du vinka inn i teknisk kansje?? Jeg ble stoppa i teknisk med M3`en rett før ACR oppe i Mo de stakk av med vognkortet i 15min så kom de tilbake å lurte på om jeg hadde orginalt eksos anlegg det hadde jeg ikke men siden det ikke bråka no voldsomt og bilen såg fin ut så sa de god tur kjør videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi droppa GB og drakk oss enda fullere i Sverige istedet ;)

De hadde vel brått klipt skiltene til Anders vil jeg tro, så det hadde vært no fun.

Jeg derimot hadde vel bare fått mangellapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...