Halvor89 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Til Gjøvik ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Til Gjøvik ser det ut til! Ååå? DU som skal kjøpe`n?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Du må få e36`n på veien nå Anders... SÅnn at du kommer deg på bmwccn i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Nå har jeg ventet i sikkert to uker på bilder med Schmidt felgene!!!! Men hver gang jeg åpner tråden så er det bare vås.. Come on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Nå har jeg ventet i sikkert to uker på bilder med Schmidt felgene!!!! Men hver gang jeg åpner tråden så er det bare vås.. Come on! Eneste bilde jeg har av de, kanskje andres har fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 var tøffere med de forrige, føler at "alle" har de der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Tøffe biler blir solgt fort. One of a kind det her!! Blir det e90 da!? Ikke sant? Nei, blir ikke noe bil før til våren igjen, og da blir det vel muligens den nye Polo GTI'en som kommer i September i år.. Får se om jeg kaster ny lakk på E36'en og dukker opp med prøveskilt til September-treffet, men kan ikke love noe.. Den går til en kar på Gjøvik nå til lørdagen ja, stemmer det.. Blir jævlig trist og se den forsvinne, men fikk et bra bud så vanskelig og si nei. Salget skjedde bare mye raskere enn det jeg hadde trodd.. Så det blir bilshining hele fredagen og deler av lørdag som en siste farvel til bilen, hehe.. Og ang Schmidt felgene så har jeg bare bilder på mobilen, men får se om det ikke kommer opp noen bilder etter at bilen er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Til Gjøvik ser det ut til! Ååå? DU som skal kjøpe`n?! Nei. Sverger til e36 foreløpig jeg =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hmhmhm, Gjøvik? Hvem er det som har kikket på denne om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Grattis / kondolerer med salg! Forventer å se E92 eller helst E93 til neste vår! Polo kan du forkaste med en gang... Er det ei kjerring bak deg som trekker i trådene nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Polo?? BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Tøffe biler blir solgt fort. One of a kind det her!! Blir det e90 da!? Ikke sant? Nei, blir ikke noe bil før til våren igjen, og da blir det vel muligens den nye Polo GTI'en som kommer i September i år.. Får se om jeg kaster ny lakk på E36'en og dukker opp med prøveskilt til September-treffet, men kan ikke love noe.. Den går til en kar på Gjøvik nå til lørdagen ja, stemmer det.. Blir jævlig trist og se den forsvinne, men fikk et bra bud så vanskelig og si nei. Salget skjedde bare mye raskere enn det jeg hadde trodd.. Så det blir bilshining hele fredagen og deler av lørdag som en siste farvel til bilen, hehe.. Og ang Schmidt felgene så har jeg bare bilder på mobilen, men får se om det ikke kommer opp noen bilder etter at bilen er solgt... Trenger ikke kaste ny lakk på den heller, er bare å dukke opp med den det;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hvem som skal hente den kan være det samme, det finner dere fort nok ut lell sikkert Og ja vurderer faktisk Polo, ser mye bedre ut nye karosseriet som kommer enn det som er nå.. Blir bredere og lengre omtrent som en Golf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Felger med strekk og SKAMSENK så blir til og med Polo tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Nye polon som kommer er jo faktisk tøff den da... Det skal den ha! Har potensiale hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå