Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg ventet i sikkert to uker på bilder med Schmidt felgene!!!!

Men hver gang jeg åpner tråden så er det bare vås.. Come on! :twisted:

hiienz7mw0l7t6ohs3w9.jpg

Eneste bilde jeg har av de, kanskje andres har fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe biler blir solgt fort. One of a kind det her!! Blir det e90 da!?

Ikke sant? ;)

Nei, blir ikke noe bil før til våren igjen, og da blir det vel muligens den nye Polo GTI'en som kommer i September i år..

Får se om jeg kaster ny lakk på E36'en og dukker opp med prøveskilt til September-treffet, men kan ikke love noe.. :)

Den går til en kar på Gjøvik nå til lørdagen ja, stemmer det.. Blir jævlig trist og se den forsvinne, men fikk et bra bud så vanskelig og si nei.

Salget skjedde bare mye raskere enn det jeg hadde trodd..

Så det blir bilshining hele fredagen og deler av lørdag som en siste farvel til bilen, hehe..

Og ang Schmidt felgene så har jeg bare bilder på mobilen, men får se om det ikke kommer opp noen bilder etter at bilen er solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe biler blir solgt fort. One of a kind det her!! Blir det e90 da!?

Ikke sant? ;)

Nei, blir ikke noe bil før til våren igjen, og da blir det vel muligens den nye Polo GTI'en som kommer i September i år..

Får se om jeg kaster ny lakk på E36'en og dukker opp med prøveskilt til September-treffet, men kan ikke love noe.. :)

Den går til en kar på Gjøvik nå til lørdagen ja, stemmer det.. Blir jævlig trist og se den forsvinne, men fikk et bra bud så vanskelig og si nei.

Salget skjedde bare mye raskere enn det jeg hadde trodd..

Så det blir bilshining hele fredagen og deler av lørdag som en siste farvel til bilen, hehe..

Og ang Schmidt felgene så har jeg bare bilder på mobilen, men får se om det ikke kommer opp noen bilder etter at bilen er solgt...

Trenger ikke kaste ny lakk på den heller, er bare å dukke opp med den det;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...