anders87 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Javisst.. Uff, skal levere fra meg bilen imorgen. Vil ikke si at jeg gleder meg igrunn, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Synd du skal selge denne Anders. Du får ta vare på pokalene da Men for all del, hold deg til BMW! Trenger jo deg på treff, koselig følge til treffene også Kan jo kjøpe deg en bil som er høy nok til å komme over curbsene, så kan du bli med på banen Du får bli med på Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Takk for det, var hyggelig og høre Jada, pokalene og balltreet skal jeg beholde som et minne av bilen tenkte jeg, hehe Men har jo E36'en fortsatt da Men vurderer faktisk kjøp av en E30 nå, men får se ann litt hva jeg gjør.. Har lyst til og bygge opp igjen E36'en og da vettu Og nå så har jeg jo tid til det siden go-bilen blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Håper ikke du har lagt merke til att jeg har lagt M3`en ut for salg Kansje vi er smittet av samme syndromet! kan det være svinpels viruset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Anders! Kjøp deg en E30 og gjør den ordentlig fin. Selg E36'n og Forden, så skaffer du deg E30 Levert bilen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Håper ikke du har lagt merke til att jeg har lagt M3`en ut for salg Kansje vi er smittet av samme syndromet! kan det være svinpels viruset? Jo så dette her igår Kanskje vi har fått det ja, hehe.. Eneste forskjellen er at jeg har solgt min nå da, du har din fortsatt Kannskje jeg skal kjøpe den? Var rart og se den kjøre hvertfall, kommer til og savne den, samtidig som det er godt jeg slipper og tenke på hvilke veier jeg kan og ikke kan kjøre osv. Da får vi bare se hva som skjer videre og hvilken bil jeg ender opp med igjen.. Om jeg skal være fornuftig eller kjøpe det jeg vil, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Det skjedd plutselig! jaja, kan du avsløre hvilke biler du har i tankene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ja det gjorde igrunn det. Blir spnn når tlf ringer og får et knallbud Være fornuftig og kjøpe meg pendle/bruksbil ala VW Caddy, Peugeot Partner. Eller fikse opp igjen E36'en min. Eller kjøpe meg Polo GTI til våren Eller kjøpe en bøs E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Du skulle hatt både caddy og BMW Kjekkt med en "arbeidsbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Får se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Må få deg E30 M3 med S50/S38! På tide å komme seg ut på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hehe Hadde jo såklart vært noe det ja! Kommer med noen bilder om litt, driver og laster de opp i bøtta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Buhu... RIP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Da kommer dem siste bildene av bilen i mitt eie... Legger ut et par med Schmidt hjulene også. Enjoy Motorvask i dag før salg: Noen bilder tatt utenfor verkstedet til bruttern før levering av bil.. Så såklart ikke før etter bildene var tatt at ene sprederen hadde tatt kvelden Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Kule bilder, synd med sprederen, men vet jo godt hvor fin denne bilen er. Synes enten du skal velge E30 eller hva med f.eks en E46 coupe da? 325 eller noe sånt? Er pene biler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå