Bmw mann Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Lurte på trimming av min 318is. Hva blir billigst med tanke på mest mulig hk ? Porting, chipping, kvassere kammer ? Har tenkt på turbo, men ikke enda... Holder til i stavanger, noen som vet om noen som porter topper i nærheten her ? Andre tips ?
bignos Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 a-dekk i sandefjord selger og montere rimelig turbo kit.
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Sugetrim vil fort koste mer enn en kjekk liten turbo ja
Bmw mann Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 bignos skrev: a-dekk i sandefjord selger og montere rimelig turbo kit. Litt langt vekke fra stavanger jah ;p
Bmw mann Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 knut_olestad skrev: Sugetrim vil fort koste mer enn en kjekk liten turbo ja Men er et bra oppsett for turbo og Chip til 3-4000kr er jo et alternativ, porting er jo fint, + masse annet hadde jeg bare visst hvor det kan gjøres. Å det sliter ikke på motor slik som turbo gjør
steinarn Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Prøvde å chippe en IS for noen år sia hos Simco,gått ca 100000km.Det ga akkurat 20hk ekstra i benk...som en pekepinn.
tuder Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 20hk kun med chip i orginal bil?? Hørtes jævli mye ut på en bil uten turbo!?
steinarn Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hadde aldri trudd det skulle gjøre såpass,men fikk utskrift av kurver,helt anna dr.moment.De hadde bilen hele dagen og gjorde det jeg vil si er seriøst arbeid.Ikke bare Plug`nPlay og få penga og hadet bra.
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Bmw mann skrev: knut_olestad skrev: Sugetrim vil fort koste mer enn en kjekk liten turbo ja Men er et bra oppsett for turbo og Chip til 3-4000kr er jo et alternativ, porting er jo fint, + masse annet hadde jeg bare visst hvor det kan gjøres. Å det sliter ikke på motor slik som turbo gjør Ting som porting er jo dessverre ikke noe man bør rote med om man ikke vet hva man driver med Men om du vil ta den helt ut, port toppen, få på foreksempel Dbilas innsug, vassere kammer og røsk av originalsprutet til fordel for et heftigere datasprut. Har sansen for sugetrim, men som oftest blir det gått for overlading pga prisene.
Bmw mann Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 knut_olestad skrev: Bmw mann skrev: knut_olestad skrev: Sugetrim vil fort koste mer enn en kjekk liten turbo ja Men er et bra oppsett for turbo og Chip til 3-4000kr er jo et alternativ, porting er jo fint, + masse annet hadde jeg bare visst hvor det kan gjøres. Å det sliter ikke på motor slik som turbo gjør Ting som porting er jo dessverre ikke noe man bør rote med om man ikke vet hva man driver med Men om du vil ta den helt ut, port toppen, få på foreksempel Dbilas innsug, vassere kammer og røsk av originalsprutet til fordel for et heftigere datasprut. Har sansen for sugetrim, men som oftest blir det gått for overlading pga prisene. Å vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette? å hvor, hvem som kan utføre arbeidet ? i stavanger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå