Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på trimming av min 318is. Hva blir billigst med tanke på mest mulig hk ? Porting, chipping, kvassere kammer ? Har tenkt på turbo, men ikke enda...

Holder til i stavanger, noen som vet om noen som porter topper i nærheten her ? Andre tips ?

Skrevet
  bignos skrev:
a-dekk i sandefjord selger og montere rimelig turbo kit.

Litt langt vekke fra stavanger jah ;p

Skrevet
  knut_olestad skrev:
Sugetrim vil fort koste mer enn en kjekk liten turbo ja :)

Men er et bra oppsett for turbo og ;) Chip til 3-4000kr er jo et alternativ, porting er jo fint, + masse annet hadde jeg bare visst hvor det kan gjøres. Å det sliter ikke på motor slik som turbo gjør ;)

Skrevet

Hadde aldri trudd det skulle gjøre såpass,men fikk utskrift av kurver,helt anna dr.moment.De hadde bilen hele dagen og gjorde det jeg vil si er seriøst arbeid.Ikke bare Plug`nPlay og få penga og hadet bra.

Skrevet
  Bmw mann skrev:
  knut_olestad skrev:

Men er et bra oppsett for turbo og ;) Chip til 3-4000kr er jo et alternativ, porting er jo fint, + masse annet hadde jeg bare visst hvor det kan gjøres. Å det sliter ikke på motor slik som turbo gjør ;)

Ting som porting er jo dessverre ikke noe man bør rote med om man ikke vet hva man driver med :)

Men om du vil ta den helt ut, port toppen, få på foreksempel Dbilas innsug, vassere kammer og røsk av originalsprutet til fordel for et heftigere datasprut.

Har sansen for sugetrim, men som oftest blir det gått for overlading pga prisene.

Skrevet
  knut_olestad skrev:
  Bmw mann skrev:
  knut_olestad skrev:

Ting som porting er jo dessverre ikke noe man bør rote med om man ikke vet hva man driver med :)

Men om du vil ta den helt ut, port toppen, få på foreksempel Dbilas innsug, vassere kammer og røsk av originalsprutet til fordel for et heftigere datasprut.

Har sansen for sugetrim, men som oftest blir det gått for overlading pga prisene.

Å vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette? å hvor, hvem som kan utføre arbeidet ? i stavanger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...