stjerna Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Reiste til sverige for et par uker siden og hentet hjem en 93 mod M3. Bilen har 18" felger, hvilket merke har jeg ikke sjekket ut ennå. Elektriske stoler u/minne.Grått og hvit skinn intr. Dørpanele er også trekt med skinn med sylige sømmer. Litt senket, men kunne godt vært litt lavere bak En utrolig stygg eksos ( skal byttes ), men litt tøff lyd faktisk, men bråker altfor mye!! Kjørte gjennom hele danmark med det bråket konstant, ikke akkuat deilig Bilen har bakrute deksel og en litt høy vinge bak. Vingen bak trodde jeg at jeg måtte ta av når jeg så bildene av den, men var helt grei når jeg fikk sett den i virkligheten faktisk. Momo ratt, med feil emblem i senter Ellers er bilen helt orginal. Planer for bilen----- - Angel eyes - Klar glass blinklys framme ( kjøpt ) - Øye lokk, delte meniger om det men jeg liker det ( kjøpt ) - Ny eksos ( kjøpt ) - Front leppe ( kjøpt ) - Åpent luft filter - Coilovers - Krom deksel rundt vindus brytere - Krom deksel rundt gir mansjet - Krom M deksel til håndbrekk - Krom aske beger - Krom innvendig dør håndtak - Krom lås pinner - Krom ringer rundt varmeapperat brytere og lys bryter - Krom ringer i speedo - Tone vinduer litt, skal se litt orginalt ut - Mulig bytte til m3 gt vinge, er jo mye finere - Bytte til orginal deksler til diskantene - Momo emblem til ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Så tøff ut den, så tøft ut med fargene inni. Hvordan lønner det seg å importere fra sverige kontra tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 fin bil =) edit: hva med karbon look? digge de setene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 De stolene syntes jeg du bør donere til meg;) Edit: Er forresten enig med AdIoS sitt inlegg. Ikke noe krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Gratulerer! Smaken er som baken, så vil heller anbefale deg å gå for børstet stål i stedet for krom. Liker det ikke hehe Men du bestemmer jo selvsagt selv Regner med du møter her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74307 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Gratulerer med det som ser ut som en strøken bil, med kjekk motor Men for all del ikke ødelegg det fine interiøret med alle disse kromdetaljene da Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland! Men som nevnt over her da, er jo smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Gratulerer med kjempefin bil! Likte veldig godt interiøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland! Hva mener du, i Grenland? Har vel sett kvoten og vel så det av blodharry BMW i Stavanger også, så tror ikke det er vesentlig forskjell ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Fin bil det her.. Men krom a gitt... Nei og nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Pen bil:) Utrolig fett interiør....! Men krom??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 krom bryter for mye opp. gjør så det ser mere billig ut. det er ikke denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland! Hva mener du, i Grenland? Har vel sett kvoten og vel så det av blodharry BMW i Stavanger også, så tror ikke det er vesentlig forskjell ute og går. Han mente nok Grønnland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Så tøff ut den, så tøft ut med fargene inni.Hvordan lønner det seg å importere fra sverige kontra tyskland? Takk!! Er nok billigere i tyskland på de fleste biler, men på en sånn bil så spilte ingen rolle egentlig. 100 svenske er jo 85 norske. Er jo mye lettere å prate med en fra sverige enn en fra tyskland Jeg kan null tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 ikke kjedelig... lurer på om det var deg jeg snakket med på søndag for ei uke siden... sammen med morten... virket veldig kjent med bakgrunnen der... *stian som hadde bilen min før bor rett over veien* hehe menne uansett... flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå