Gå til innhold

Min nye bil, e36 M3!!

Share

Anbefalte innlegg

Reiste til sverige for et par uker siden og hentet hjem en 93 mod M3.

Bilen har 18" felger, hvilket merke har jeg ikke sjekket ut ennå. Elektriske stoler u/minne.Grått og hvit skinn intr. Dørpanele er også trekt med skinn med sylige sømmer. Litt senket, men kunne godt vært litt lavere bak :D En utrolig stygg eksos ( skal byttes ), men litt tøff lyd faktisk, men bråker altfor mye!! Kjørte gjennom hele danmark med det bråket konstant, ikke akkuat deilig :( Bilen har bakrute deksel og en litt høy vinge bak. Vingen bak trodde jeg at jeg måtte ta av når jeg så bildene av den, men var helt grei når jeg fikk sett den i virkligheten faktisk. Momo ratt, med feil emblem i senter :( Ellers er bilen helt orginal.

Planer for bilen-----

- Angel eyes

- Klar glass blinklys framme ( kjøpt )

- Øye lokk, delte meniger om det men jeg liker det ( kjøpt )

- Ny eksos ( kjøpt )

- Front leppe ( kjøpt )

- Åpent luft filter

- Coilovers

- Krom deksel rundt vindus brytere

- Krom deksel rundt gir mansjet

- Krom M deksel til håndbrekk

- Krom aske beger

- Krom innvendig dør håndtak

- Krom lås pinner

- Krom ringer rundt varmeapperat brytere og lys bryter

- Krom ringer i speedo

- Tone vinduer litt, skal se litt orginalt ut

- Mulig bytte til m3 gt vinge, er jo mye finere

- Bytte til orginal deksler til diskantene

- Momo emblem til ratt

0tyqgqoiv3sb5dye0ivx.jpg

85uea278xbb8356f07pv.jpg

lnecotbb03jbzqi2dkq2.jpg

qojqj7pi1uqfw25ibv5g.jpg

n7wbwng9j7uqqc47iiad.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med det som ser ut som en strøken bil, med kjekk motor :)

Men for all del ikke ødelegg det fine interiøret med alle disse kromdetaljene da :shock: Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland!

Men som nevnt over her da, er jo smaksak :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland!

Hva mener du, i Grenland?

Har vel sett kvoten og vel så det av blodharry BMW i Stavanger også, så tror ikke det er vesentlig forskjell ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland!

Hva mener du, i Grenland?

Har vel sett kvoten og vel så det av blodharry BMW i Stavanger også, så tror ikke det er vesentlig forskjell ute og går.

Han mente nok Grønnland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff ut den, så tøft ut med fargene inni.

Hvordan lønner det seg å importere fra sverige kontra tyskland?

Takk!!

Er nok billigere i tyskland på de fleste biler, men på en sånn bil så spilte ingen rolle egentlig. 100 svenske er jo 85 norske. Er jo mye lettere å prate med en fra sverige enn en fra tyskland :D Jeg kan null tysk :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjedelig... lurer på om det var deg jeg snakket med på søndag for ei uke siden... sammen med morten... virket veldig kjent med bakgrunnen der... *stian som hadde bilen min før bor rett over veien*

hehe :-) menne uansett... flott bil! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...