Gå til innhold

Skinn eller ikke skinn?

Share

Skinn eller ikke skinn?  

51 stemmer

1. 1. Skinn eller ikke skinn?

• Skinn
      41
    • Beholde det som står i
      10

Anbefalte innlegg

vurdere sterkt å få tak i svart skinn interiør i bilen men sliter med å finne en plass de selger det.. har veldig lyst på det men de setene som står i nå er i stoff men de er veldig fine da.. ikke noen rifter eller noe sånt heller.. så er litt i tvil :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjøpt meg e36 med skinn, uten at det er sportsstoler. Så ingen tvil om at jeg vil skaffe meg sportsstolene. Mine er ikke noe gode å sitte i. Skinn ser jo selvsakt veldig bra ut, men det er jo egentlig det eneste. Selv syns jeg ikke skinn er så godt å sitte i, sklir mer, og trenger stell for å være pent. Blir veeldig stygt når det blir slitt. Behold interiøret ditt du, hvis ikke, pass på å få sportsstoler i skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også slike seter som du har, strøkne. Men i helga byttet jeg de ut med Vader stoler i svart skinn, noe jeg ikke angrer på i det hele tatt! Få tak i sportsskinn eller lignende, er en oppgradering jeg ikke angrer på ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også slike seter som du har, strøkne. Men i helga byttet jeg de ut med Vader stoler i svart skinn, noe jeg ikke angrer på i det hele tatt! Få tak i sportsskinn eller lignende, er en oppgradering jeg ikke angrer på ihvertfall :D

hvor fikk du tak i de da? vader stolene.. vet ikke helt åssen de ser ut da men :?:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det velour? Jeg har velour i min bil og er veldig fornøyd. Men det kan vel kanskje ikke slå skinn. :-P

er veldig fornøyd jeg også.. behaglige å sitte i, kan sitte i de på lange turer OG du slipper å skli:P hehe.. men det frister med skinn ja.. for se hvordan det står til med pengene før jeg tar en avgjørelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vader stolene er veldig spesielle, og kommer egentlig bare til coupe, så fra ett komplett vader interiør får en bare brukt framstolene hvis det skal monteres i sedan. Disse interiørene er vanskelige å få tak i, og forholdsvis dyre, fra rundt 12tusen og oppover. Vanlig komplett skinn interiør ligger vel kanskje mellom 5-7 tusen, for sportstoler i skinn blir det enda dyrere. Så ett delskinninteriør her inne til salgs for rundt 5tusen for ikke lenge siden...

Jeg brukte ca.3 år fra jeg først ønsket meg nye stoler til jeg fant det jeg ville ha, så er ikke noe enkelt valg, for som du sier er stolene du har veldig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...