Dan Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Den trur eg eg har sett faktisk. Og om eg ikkje huske heilt feil så e an ganske så like som på bildene. Men ska holde augene åpne eg. Høres bra ut, Astri Si fra hvis det skulle bli for store endringer. Da må jeg ta meg en tur nedover
onmymind Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Har det vært tilbud på den ugly oransje-fargen montro...? En i Kvinesdal med e36 med samme farge, men han har og svarte detaljer. Dama bor i Flekkefjord, så du ser han der óg! Jeg mener denne har ALTfor mye plast da...
///Mysild Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 må være medlem av nettby for å se... bare ta kopi av bildet, og lim det inn i bilde opplastinga
///Martin Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Solgte en krasja E36 318 til automote for noen år siden. Så den igjen ett år senere med full plastikkpakke. Gøy at den ikke var kjørt en km etter jeg hadde solgt den(hentet på henger og stått stille på verksted siden). Solgte en anna E36 318 rett før jeg dro inn i militæret. Var veldig godt holdt med 18", senk, lakkert helt ned(svart metallic), angeleyes, effektanegg osv. Et halvt år senere kom jeg over denne linken: http://www.aasenbil.com/biler/bmw_318i_92.htm
///Mysild Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 hørtes jo bra ut det da hehe... kjipt med den siste da gikk vel egentlig en bedre vei en den gamle min kanskje... hmmm...
Mexos Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Noen som har sett gammelbilen min? Tror den går i Molde nå.
Sandersen Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 snurresprett: tror den faktisk går i porsgrunn, en som er veldig lik her. gamle e30'n er jeg usikker på, gamle eier ringte for ikke lenge sia og lurte på åssen girkasse det var i den. (bytta til 325) spurte åssen det sto til med den "joda, vært bortatt litt her og der " 7'ern er spiker etter eika tokk knekken på den iløpet av 1 uke, ikke værst det , taket første dagen. Motorras iløpet av uka
Astri Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Den trur eg eg har sett faktisk. Og om eg ikkje huske heilt feil så e an ganske så like som på bildene. Men ska holde augene åpne eg. Høres bra ut, Astri Si fra hvis det skulle bli for store endringer. Da må jeg ta meg en tur nedover Eg trur eg såg an i dag. Eg fekk kje registrert ka skilt nr. va men den ligna på fronten med crome nyrer og alt. Eneste forandring va øyelokk, ny rumpe og lexus baklykter.
Dan Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Øh, at det var?? Jeg sender balltre i posten, så tar du han for meg
Astri Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 hehe! Greit det! Lexus e ut syns eg iallefal. Men folk har lov å ha egne meninger om egne biler.
Dan Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Slap off, Astri. Var en spøk Selv om lexus lykter er helt forferdelig har jo ikke jeg noe med det. Smaken er som baken, bare rævva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå