Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den trur eg eg har sett faktisk. Og om eg ikkje huske heilt feil så e an ganske så like som på bildene. Men ska holde augene åpne eg. :D

Høres bra ut, Astri :) Si fra hvis det skulle bli for store endringer. Da må jeg ta meg en tur nedover :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Har det vært tilbud på den ugly oransje-fargen montro...? En i Kvinesdal med e36 med samme farge, men han har og svarte detaljer. Dama bor i Flekkefjord, så du ser han der óg!

iot9z9w7sa1u3tp096t6.jpg

Jeg mener denne har ALTfor mye plast da...

Skrevet

Solgte en krasja E36 318 til automote for noen år siden. Så den igjen ett år senere med full plastikkpakke. Gøy at den ikke var kjørt en km etter jeg hadde solgt den(hentet på henger og stått stille på verksted siden). Solgte en anna E36 318 rett før jeg dro inn i militæret. Var veldig godt holdt med 18", senk, lakkert helt ned(svart metallic), angeleyes, effektanegg osv. Et halvt år senere kom jeg over denne linken: http://www.aasenbil.com/biler/bmw_318i_92.htm

Skrevet

snurresprett: tror den faktisk går i porsgrunn, en som er veldig lik her.

gamle e30'n er jeg usikker på, gamle eier ringte for ikke lenge sia og lurte på åssen girkasse det var i den. (bytta til 325) spurte åssen det sto til med den "joda, vært bortatt litt her og der :cry: " 7'ern er spiker etter eika tokk knekken på den iløpet av 1 uke, ikke værst det :), taket første dagen. Motorras iløpet av uka

Skrevet

Den trur eg eg har sett faktisk. Og om eg ikkje huske heilt feil så e an ganske så like som på bildene. Men ska holde augene åpne eg. :D

Høres bra ut, Astri :) Si fra hvis det skulle bli for store endringer. Da må jeg ta meg en tur nedover :lol:

Eg trur eg såg an i dag.:D Eg fekk kje registrert ka skilt nr. va men den ligna på fronten med crome nyrer og alt. Eneste forandring va øyelokk, ny rumpe og lexus baklykter.

Skrevet

Slap off, Astri. Var en spøk ;) Selv om lexus lykter er helt forferdelig har jo ikke jeg noe med det. Smaken er som baken, bare rævva :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...