Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke selv kræsjet noe alvorlig untatt at jeg satt på med en saab 900turbo, dro av veien i 90 rett i en bergvegg, glad alle i bilen hadde belter på!

men jeg fant et bilde av en vraka bimmer (sikkert repost)

før:

9ai5dli2s2gkedf7vzk6.jpg

etter:

gcsf39tbty3b00zizqk1.jpg

dette er stylingtech m3en

jeg vurderte faktisk å kjøpe denne jeg :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er mange som legger ut skader av helt totalt ukjente folk,

Så legger jeg ut noen bilder av 2 stk biler, begge var med i samme ulykke! De drev faktisk på med kappkjøring i det den ene bestemmer seg for og svinge av, og bilen bak kommer i 120++ Bak og moser den rett ned. Kompisene mine klarte seg utrolig nok, men som satt på og var litt dårlig i ryggen fra før av, sliter nå enda mer med ryggen og har vondt i nakken til alle døgnets tider. Ta det med ro..

Nissan Primera

ip40jksgs80fvm9q1qtp.jpg

Nissan Maxima

yrnybmsuf5u86sj5az2a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sklei sidelengs inn i en båt :shock: . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben.

Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir enda dyrere og skifte ut airbag :wink:

No shit?

Sklei sidelengs inn i en båt :shock: . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben.

Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite.

Med mindre du har sideairbags, tror jeg ikke hovedairbagene hadde blitt utløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir enda dyrere og skifte ut airbag :wink:

No shit?

Sklei sidelengs inn i en båt :shock: . Det verste var at jeg ikke prøvde å ligge breit engang, skulle bare rekke jobben.

Tror kanskje ikke de hadde blitt utløst uansett da båten fungerte som en "demper", men ikke godt å vite.

Med mindre du har sideairbags, tror jeg ikke hovedairbagene hadde blitt utløst.

Har 6 airbager. En i rattet, en i dashbordet, en i hver dør og to jeg ikke vet hvor er. Har sett hva som skjer når en airbag blr utløst og det frister IKKE å få i trynet/sia osv. Hjelper sikkert i litt høyere hastigheter, men ikke en liten "dult".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkjørt av vogntog vinteren 2007 i Hardanger, på vei ned til Granvin:

tfpvrag6zggnjjspbdw3.jpg

k09mvuxqu0ji7l4alak7.jpg

På det siste bildet har jeg rygget noen meter tilbake og ut fra kanten fordi det først så ut som lastebilen stakk fra stedet, men han stoppet da han så ryggelys i speilet (lysene fra lastebilen kan sees i bakgrunnen), hadde bare ikke merket noe.

Siden han bare ga gass forbi nærmeste møteplass kunne ikke vi og bilen bak gjøre annet enn å stoppe helt uti kanten og vente på smellet, da det ikke var plass i bredden gjennom den slakke svingen til oss og en lang tankvogn.

Skadene på vår bil kom på ca. 60 000,-

Kan legge til at da jeg snakket med forsikringsselskapet et par mnd. etterpå trodde de det gjalt en annen ulykke fordi sjåføren hadde vært innblandet i en ny skadesak.

Kom du ned Skjervet eller?

Kjørt der en del selv, forholdsvis liten plass når man møter på vogntog, lastebiler og busser, noe det også er en del av der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei påkjørt under ei førbi kjøring. jeg lå bakerst, 2biler frammfør. når jeg kom på siden av dem første bilen svingte den og ut å skulle førbi, og den bilen som var fremst bråbremset.. har ikke bilde av den, men det var en vw polo.

min bil før d smalt.. er en opel senator

ilrxqgoa477glxtv9eww.jpg

her er skaden, knuste felgen og knekte fjærbeinet..

qi9i27z6nodz05by9zoj.jpg

her er golfen som kjørte i meg..

eo8y8ytn1otigcbi9bth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...