AlXz Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Men har det så mye å si om vindusheisene (el bryterne) har strøm når bilen er låst..? Skal etterhvert ettermontere el-heiser selv, og gjør det da gjerne så "orginalt" som mulig
Mexos Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Mine har det nå og er ikke no problem Men mulig det er enkelte av knappene som lyser når det er strøm koblet til. Da er det jo litt kjipt at de konstant lyser. Tror takluke knappen er sånn. Bryterne på rutene til cabben min gikk lyset i knappene på lysbryteren, men er ikke sikkert det er sånn på alle biler. Er ganske mange forskjellige knapper såvidt jeg har forstått.
AlXz Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Ok.. Mener jeg plukka ut alle relé-er jeg fant av den bilen jeg tok vindusheiser fra.. Så da bør jeg vel ha det meste jeg trenger Thx.
Loffen Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Skal måle denne pin 9 fra central locking module, og finne ut når den gir styrestrøm.
h_anti Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 På min coupe virker vindusheisene (og takluka) når: - bilen går (tenning på) - bilen er stoppet, så lenge ingen dører er åpnet - dørene er åpne Ganske genialt, slipper å ha med meg nøkkel hvis jeg har glemt å lukke vinduene. Men det hadde jo vært helt sjef å få til automatisk lukking ved regnvær i stedet
Loffen Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Dersom du lar bilen stå ulåst en natt, så står knappene med strøm? Ikke rart pærene i knappene ryker så ofte da :S
h_anti Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Nei, etter at døren er åpnet og så lukket igjen så kuttes strømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå