leifa stavanger Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei, Vurderer å chippe E61 525D. Har fått div tilbud og lurer på om noen har erfaringer med DIgituning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Det er serielltuning på disse bilene, altså software-oppgradering.. Digituning er sikkert ikke noe dårligere enn noe annet på markedet. Jeg brukte ts-racing på min gamle E90. Funka helt greit det. Hvis bilen din ikke er eldre enn to år, så bør du heller vurdere hartge eller lignende som gjør at du beholder garantien selv om bilen er tunet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Jeg har box fra DTK www.biltuning.no Den fungerer helt flott, gir 450 nm og 205 hk på min 525 DA E-60. Man merker det utrolig godt ved drag og forbikjøringer. Bilen detter mer på rett turtall. Men jeg har hørt at girkassene ikke liker dette, noen som vet bedre? JEg har tatt av min da. Kanskje selge den da jeg egentlig mener det er nok. Den jeg har er plug and play. ny pris: 4995,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå