Syse Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Det er smartbilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Ville heller hatt denne Edit: Mulig det er samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Og dette er så tøft fordi? 1. Blodtrimma Smart bil, med en motor fra noe annet. Smart bil ca 700kg 2. Rett fram løp, mot en mulig stock F430 som veier kanskje 1400kg Resultat? Rett fram vinner Smart bilen fram til en viss hastighet hvor Ferrarien får bruk for aerodynamikken sin, og passerer den lett og fortsetter til rundt 320km/t Og på vanlige veier/bane, så hadde smart bilen liggi i grøfta i første sving. Er jeg imponert over smart bilen? Nei. Er det artig med noe slik, er det sikkert, men jeg hadde valgt glatt Ferrarien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Og dette er så tøft fordi?1. Blodtrimma Smart bil, med en motor fra noe annet. Smart bil ca 700kg 2. Rett fram løp, mot en mulig stock F430 som veier kanskje 1400kg Resultat? Rett fram vinner Smart bilen fram til en viss hastighet hvor Ferrarien får bruk for aerodynamikken sin, og passerer den lett og fortsetter til rundt 320km/t Og på vanlige veier/bane, så hadde smart bilen liggi i grøfta i første sving. Er jeg imponert over smart bilen? Nei. Er det artig med noe slik, er det sikkert, men jeg hadde valgt glatt Ferrarien. Hm.. Jaha? Poenget her var vel bare at det er gøy å se en sånn liten sak kjøre fra en ferrari..? Jeg gliste godt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Og dette er så tøft fordi?1. Blodtrimma Smart bil, med en motor fra noe annet. Smart bil ca 700kg 2. Rett fram løp, mot en mulig stock F430 som veier kanskje 1400kg Resultat? Rett fram vinner Smart bilen fram til en viss hastighet hvor Ferrarien får bruk for aerodynamikken sin, og passerer den lett og fortsetter til rundt 320km/t Og på vanlige veier/bane, så hadde smart bilen liggi i grøfta i første sving. Er jeg imponert over smart bilen? Nei. Er det artig med noe slik, er det sikkert, men jeg hadde valgt glatt Ferrarien. Hm.. Jaha? Poenget her var vel bare at det er gøy å se en sånn liten sak kjøre fra en ferrari..? Jeg gliste godt iallefall joda, det er jo artig, det er det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Den smarten er nok ikke laget for noe annet enn show-off tipper jeg uansett... Du har nok helt rett i det du sier Tsbusa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Og dette er så tøft fordi?1. Blodtrimma Smart bil, med en motor fra noe annet. Smart bil ca 700kg 2. Rett fram løp, mot en mulig stock F430 som veier kanskje 1400kg Resultat? Rett fram vinner Smart bilen fram til en viss hastighet hvor Ferrarien får bruk for aerodynamikken sin, og passerer den lett og fortsetter til rundt 320km/t Og på vanlige veier/bane, så hadde smart bilen liggi i grøfta i første sving. Er jeg imponert over smart bilen? Nei. Er det artig med noe slik, er det sikkert, men jeg hadde valgt glatt Ferrarien. Det var da voldsomt hvor alvorlige vi var i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Var vel morsomt å se karosseriet til Smart, ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Hehe, morsomt;) Er vel det med at det er et smart karosseri som gjør det så gøy:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Joda, det er jo det at en "Smart" drar en ferrari på drag som er moro Tenk deg at en gærning skal kjøre mot deg i et lyskryss, og når du legger igjen blårøyk på frontruta hans med en smartbil, tenker jeg han begynner å lure =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jiEC2_6j ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Griiiiisefeit!!! Kunne så jævli eid en sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå