BlueM Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Det er ikke nødvendig å plukke fra hverandre noe for å få av lyktene. Måtte bytte den ene tåkelykta på Compacten som kona hadde. Var veldig kurant jobb det. Tror jeg gjorde det på 10 minutter eller noe. Mener å huske at selve lykta bare er festet med en skrue som sitter foran. Men i tillegg så er det et "ledd" i bakkant den også er festet med. Vær forsiktig når du "brekker" den ut, hvis ikke kan det hende du må koste på deg nye lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Det var en kjip start på dagen når rattet la seg over til venstre da jeg svingte ned på veien... Årsaken var så åpenbar som den vel kan bli: Og resultatet ganske så redselsfullt... Vel, kom meg da på jobb, selvom morgenens planlagte effektive økt gikk fløyten, og fikk fikset dekket senere samme dag for 200. Så gikk heldigvis hjemturen ikke fullt så haltende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Kan hende jeg har fått meg garasje! \:D/ Men den er ikke stor: Noen trangere?? Må nesten gjennom bakluka for å komme inn i bilen! Uansett blir det glad bil i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 ...Mener å huske at selve lykta bare er festet med en skrue som sitter foran. Men i tillegg så er det et "ledd" i bakkant den også er festet med. Vær forsiktig når du "brekker" den ut, hvis ikke kan det hende du må koste på deg nye lykter... Tusen takk for svar! Skruen som sitter foran, i hvert fall den jeg kan finne (en umbrako), tilter lykten. Stemmer det, eller er det en annen? Skal den helt ut? Og hvilken vei "brekker" du lykten? Jeg skal sjekke dette sånn at jeg vet hva jeg skal, så jeg slipper nye lykter ja... Uff, ingen god tanke å ødelegge noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Vårstemning Full av extra gloss protection på fangern... (Resten av bilen får også selvsagt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Så nå har faktisk en av tåkelyspærene gått, så da skal vi endelig få se hvordan det arter seg på disse bilene, etter at ingen har kunnet svare sikkert. Jeg snakket med verksted, og han må komme inn underfra og derfor ha den på bukk. Begynner å fatte hvorfor det ikke er vist noe i bruksanvisningen... Merkelige lykter dette her, ikke rart jeg blir nysgjerrig...?! Kanskje vi like gjerne skal bytte pærer i begge når vi er igang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Idag ble den flotte Compacten min solgt! Var jammen rart å se den reise avgårde for siste gang! Håper turen til Bergen(!) går fint, og at ny eier tar like godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Gratulerer med salg. Selv om det er litt trist regner jeg med du er litt lettet over å ha en mindre "bekymring" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Eneren var i hvert fall ikke lei seg når den fikk overta plassen i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå