Steffan C Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også . Næmen, da må man pusse den ekstra godt da .
Mexos Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Jeg gleder meg skikkelig til denne dagen Blir sikkert mulighet til å hilse på likesinnede her nede også
ivlund Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Får vel komme meg påd ette treffet Har ikke lange veien til Valle hovin. Blir sikkert kult å se mange gromme BMW'er.
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? Jepp riktig som Dr_S sier. Inne. Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også . Ypperlig ide og håper det kommer noen fine
Glenno Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Skulle vært artig sett touringen din J. Hofstad men blir kansje litt langt når det blir så få timer vi skal holde på.
Mexos Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? Jepp riktig som Dr_S sier. Inne. Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også . Ypperlig ide og håper det kommer noen fine Kommer du nedover? Hadde vært trivelig å se flere trøndere der
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Skal jeg vær ærlig har touringen hatt en tøff tid ssiden kona overtok.... Og er ikke noe å vise frem lenger. Satser på 325en og den blir å se på noen treff.
anders87 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Du vet vel godt hvor det er du Mexos.. det var der jeg kjøpte baklyktene dine fra deg Kje slik jeg fekk med meg MetallicA i fjor sommmer, hahaha.. Satt i graverskuffa og drakk øl jeg Fint og være anleggsarbeider iblant
Mexos Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Du vet vel godt hvor det er du Mexos.. det var der jeg kjøpte baklyktene dine fra deg Kje slik jeg fekk med meg MetallicA i fjor sommmer, hahaha.. Satt i graverskuffa og drakk øl jeg Fint og være anleggsarbeider iblant Hehe, ja jeg har full kontroll på hvor valle hovin er Var også på konserten ifjor. Dama er glad i metallica så jeg måtte bli med. Men var en kjekk opplevelse for meg og Jeg sto her: Men back to topic
Glenno Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Da har jeg hatt en oppdatering fra formannen i bmwccn øst og alt skal ligge til rette for at dette skal bli en fin dag, iallfall så langt
KingB Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Jeg hiver meg nok i panservogna og kommer opp en tur Les mer om bilen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
ADHD POWER Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 får vel ta turen inn til byn jeg å =) men da uten bimmer.. prosjekt har en tendens til å ta fryktelig mye lenger tid enn de var planlagt til:P
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Håper eg får skrapt sammen nok penger så blir det tur over fjellet på meg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå