Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? :)

Jepp riktig som Dr_S sier. Inne.

Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også :-).

Ypperlig ide og håper det kommer noen fine :D

Skrevet

Skulle vært artig sett touringen din J. Hofstad men blir kansje litt langt når det blir så få timer vi skal holde på.

Skrevet
Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? :)

Jepp riktig som Dr_S sier. Inne.

Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også :-).

Ypperlig ide og håper det kommer noen fine :D

Kommer du nedover? Hadde vært trivelig å se flere trøndere der :)

Skrevet

Du vet vel godt hvor det er du Mexos.. det var der jeg kjøpte baklyktene dine fra deg :wink:

Kje slik jeg fekk med meg MetallicA i fjor sommmer, hahaha.. Satt i graverskuffa og drakk øl jeg ;) Fint og være anleggsarbeider iblant :lol:

Skrevet
Du vet vel godt hvor det er du Mexos.. det var der jeg kjøpte baklyktene dine fra deg :wink:

Kje slik jeg fekk med meg MetallicA i fjor sommmer, hahaha.. Satt i graverskuffa og drakk øl jeg ;) Fint og være anleggsarbeider iblant :lol:

Hehe, ja jeg har full kontroll på hvor valle hovin er ;) Var også på konserten ifjor. Dama er glad i metallica så jeg måtte bli med. Men var en kjekk opplevelse for meg og :)

Jeg sto her:

DSC00926.jpg

Men back to topic :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg hatt en oppdatering fra formannen i bmwccn øst og alt skal ligge til rette for at dette skal bli en fin dag, iallfall så langt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...