Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser det har vært noe forvirring rundt datoen til vårmønstringen, til bmwccn øst 2008. Noe av grunnen var nok at bmwccn hovedklubben arrangement til Rudskogen ble på senere tidspunkt satt til juni, som var samme som fastsatt dato til vårmønstringen. Derfor med noen styremøter forandret til 4 mai 2008.

Bmwccn Øst vil avholde vårmønstring på ValleHovin (Oslo) søn 4 mai 2008 fra kl 1100 til ca 1430.

EDIT: http://www.bmwccn.no/ost/aktiviteter.html

Det vil bl.a være kåring av peoples choise, orginale bil, modifiserte biler. Prøver få til noe opplegg for de med barn også men jobber litt med noen detaljer og kan derfor ikke uttale meg om noe mere.

Spm kan rettes i denne tråden, meg på pm eller øvrige av bmwccn øst styret.

Mvh Glenn (sitter i styret bmwccn øst).

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Medlem nr 9011 må vel bare møte opp da :) Gleder meg allerede :) Jeg stiller med nypolert og ren bil samt godt humør:) Så får vi håpe værgudene er med oss :)

Skrevet

Det burde det no. Bimmers.no er jo ingen klubb og mange her inne er jo ccn medlem. Burde gå an å samarbeide litt istedet for å være vanskelig ;)

Skrevet
Må man være medlem av BMWCCN, eller kan hvem som helst dukke opp, bare du kjører Bmw ? Kunne tenkt meg dit, men er ikke medlem :oops:

Er bare å melde seg inn det ;) 15% Rabatt på deler hos Bmw, 15% rabatt hos Gs bildeler, Bladet fahrrad ca 4 ganger i postkassen i året pluss tilgang til mange sammenkomster i året og en del annet schnax ;) Er verdt medlemskontigenten på 400kr lett det :) Jeg sparer som regel inn den flere ganger iløpet av et år via rabatter på deler ;)

www.bmwccn.no :)

Skrevet

Vårmønstringen er åpen for alle med BMW, du trenger ikke være medlem av bmwccn for å møte opp med bilen der.

Men som mannen fra Blaker skriver, er det altså muligheter for å melde seg inn i bmwccn på treffet (eller når som helst på bmwccn.no).

Bli medlem og møt opp på treff! Noen av høydepunktene i løpet av året er banetreffene på Rudskogen og Våler, som kan anbefales på det varmeste. Her kan man teste egne ferdigheter som sjåfør, samt utforske bilen "potensiale" i trygge omgivelser. :D

Ellers foregår det litt av hvert av aktiviteter i de ulike lokale avdelingene.

Rabattene er også gode å ha, ikke minst når medlemskapet skal rettferdiggjøres overfor de respektive ftk'er... :wink:

Skrevet

Svarte!

Passer dårlig den dagen der gitt...

Kommer hjem fra ferie senere på dagen.

Jaja, kommer vel andre treff utover sesnongen også.

Skrevet
":1ialdw0n]Svarte!

Passer dårlig den dagen der gitt...

Kommer hjem fra ferie senere på dagen.

Jaja, kommer vel andre treff utover sesnongen også.

Det var synd for deg [space] men blir andre treff fra bl.a bmwccn øst også dette året :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...