Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Allright.. legger ut noen smakebiter her (les de få bildene jeg ble ganske fornøyd med, er fersk i foto-faget) også kan dere få linken til resten.. hehe...

PICT0100.jpg

PICT0099.jpg

PICT0095.jpg

PICT0063.jpg

Siste bildet som kommer med her er dette hvor man tilogmed kan se litt av fotografen ;) haha

PICT0080.jpg

Resten:

http://s54.photobucket.com/albums/g114/ ... BMW-treff/

P.S.

Takker til BMWCCN Østlandet for knalltreff... Tror nok jeg blir nytt medlem ja for sånt knalltiltak må støttes =) Noe av det beste med hele dagen var jo den skjulte gjetteleken dere hadde... Bare jeg som skjønte den? Den finn 1 feil greia? Jeg fant ihvertfall 1 feil...

PICT0066.jpg

Skrevet

men gjorde ingenting at den var der heller :D vært no annet hvis det hadde vært en døv 220cdi eller no..

var fine bilder du hadde på siden din der! ser du til og med fikk knipsa et par av tønna mi også 8)

PICT0086.jpg

Skrevet

klarte å ta bilde av meg mens jeg var i bilen da Eaglehrt!

men da bidrar jeg straks med mine snapshots!

Skrevet

Var en som sto ved utgangen og tok bilder når vi kjørte fra treffet. Hvem var det? Han har sikkert noen fete bilder å dele også :)

Skrevet

Har noen bilder eg og, men må få lagt de inn på pc'n først. :D

Eg kom seint, men eg fekk nå hilst på et par stykker der da. Glenno, Steffan C og KaiC(?) Men fy f... som eg rota da. Hehe, e kje enkelt å finne frem med en uoppdatert GPS. :P Va fortsatt noen fine biler igjen når eg kom. Men Steffan C, det e kje lov å jukse under loddtrekning vettu.:P hehe

Skrevet
men gjorde ingenting at den var der heller :D vært no annet hvis det hadde vært en døv 220cdi eller no..

Om det så hadde vært en SLR, Mercedes har da for pokker ikke noe på et BMW-klubb treff og gjøre! Jeg trodde eieren skulle spøke da han rygga inn mellom to BMWer....

Skrevet
Allright.. legger ut noen smakebiter her (les de få bildene jeg ble ganske fornøyd med, er fersk i foto-faget) også kan dere få linken til resten.. hehe...

Ingen bilder av min... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...