Eaglehrt Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Allright.. legger ut noen smakebiter her (les de få bildene jeg ble ganske fornøyd med, er fersk i foto-faget) også kan dere få linken til resten.. hehe... Siste bildet som kommer med her er dette hvor man tilogmed kan se litt av fotografen haha Resten: http://s54.photobucket.com/albums/g114/ ... BMW-treff/ P.S. Takker til BMWCCN Østlandet for knalltreff... Tror nok jeg blir nytt medlem ja for sånt knalltiltak må støttes =) Noe av det beste med hele dagen var jo den skjulte gjetteleken dere hadde... Bare jeg som skjønte den? Den finn 1 feil greia? Jeg fant ihvertfall 1 feil...
Jonner'n Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 men gjorde ingenting at den var der heller vært no annet hvis det hadde vært en døv 220cdi eller no.. var fine bilder du hadde på siden din der! ser du til og med fikk knipsa et par av tønna mi også
Eaglehrt Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ja var fin den touringen din... hadde noen flere, men sletta dem pga for mye skinn og lys... Som sagt, litt ny i fotofaget
ivlund Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Her er noen av bildene som jeg tok, er ikke akkurat noen proff fotograf men.. Bedre enn ingenting
2mMy Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 klarte å ta bilde av meg mens jeg var i bilen da Eaglehrt! men da bidrar jeg straks med mine snapshots!
Eaglehrt Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ja, det er du som hadde den svarte E39'en ja.. Likte stuket på den bilen veldig godt, utrolig gjennomført og fin bil du har =)
Mexos Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Var en som sto ved utgangen og tok bilder når vi kjørte fra treffet. Hvem var det? Han har sikkert noen fete bilder å dele også
2mMy Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 er nok mange av de samme bilene som går igjen her og http://s36.photobucket.com/albums/e40/2 ... ring%2008/
Chris_325iM Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 mange strøkne biler som møtte opp! rakk ikke komme da lakken ikke tørka raskt nok
Astri Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Har noen bilder eg og, men må få lagt de inn på pc'n først. Eg kom seint, men eg fekk nå hilst på et par stykker der da. Glenno, Steffan C og KaiC(?) Men fy f... som eg rota da. Hehe, e kje enkelt å finne frem med en uoppdatert GPS. Va fortsatt noen fine biler igjen når eg kom. Men Steffan C, det e kje lov å jukse under loddtrekning vettu. hehe
Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 men gjorde ingenting at den var der heller vært no annet hvis det hadde vært en døv 220cdi eller no.. Om det så hadde vært en SLR, Mercedes har da for pokker ikke noe på et BMW-klubb treff og gjøre! Jeg trodde eieren skulle spøke da han rygga inn mellom to BMWer....
Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Allright.. legger ut noen smakebiter her (les de få bildene jeg ble ganske fornøyd med, er fersk i foto-faget) også kan dere få linken til resten.. hehe... Ingen bilder av min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå