Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ble et vellykket treff :) Mange pene biler og strålende vær :) Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og :) Og jeg som bare kjøpte 2 lodd :lol: Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert :)

Det var deg ja! Du som hadde med deg ei blond? Hørte du sa "høyttalere til 40 kr er ikke dårlig" eller.no sånn, hehe ;)

Skrevet

Her e bildene eg har tatt fra vårmønstringen.. Nå e kje eg noe mesterfotograf så dåkke får ta bildene som de e. :D

561gofyc2e7cy90m14az.jpg

yke9pva26yx51btcs8jl.jpg

b9438mls4jq5ub5vp4pv.jpg

76eu0usjrmea9o01o7es.jpg

z56l1hdfk6syw7e07x5m.jpg

8mxbuzzi5plhy5ednqkl.jpg

rwu36lzq23i5kyiqs1qz.jpg

nvaca1f8nz3j179mtqai.jpg

s0uiafaqwbgj32yt883d.jpg

fm42y88srer09uxxq9pn.jpg

puv2g5zhqoq0kw5m0i77.jpg

gb2nd5yh2qk11k5m9ryg.jpg

b8kurs6a12a5q6lzrilc.jpg

3qsnav5r7xehwjboly3v.jpg

4keovgsufzhcg2hfkq3c.jpg

k6qe6unux12mmrede47z.jpg

5ove4fadsakzucslj0ox.jpg

hulvvf03as9gpvdzgog1.jpg

mm6h5hpsw8u7w5cz1p1c.jpg

plqtn0wokvw324aoi19c.jpg

n2c4ntxz7udmwlin3wk1.jpg

9ft9yxj5frrxy2f3pd5g.jpg

y9j3lb3g79vio4te797q.jpg

yignv0n7ntvycauy1rcs.jpg

2jos8lxvftyrc9zqemmp.jpg

zsgk7w0r15cq14w4bg3s.jpg

s9mhgq3rm4ouja5ao150.jpg

xpmyjrrcwrqqd8kojou9.jpg

1ubwmad7fn8td3hgjntw.jpg

z3dv5301vln1lpmeqsya.jpg

9tzbc6dfidxazj3rpjz0.jpg

w8eeqilycvtzjo4d0z6d.jpg

Og her va guidene mine. :D

93v86ibu4z5zk0fev081.jpg

Skrevet
Ble et vellykket treff :) Mange pene biler og strålende vær :) Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og :) Og jeg som bare kjøpte 2 lodd :lol: Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert :)

Det var deg ja! Du som hadde med deg ei blond? Hørte du sa "høyttalere til 40 kr er ikke dårlig" eller.no sånn, hehe ;)

Det var meg. Hun blonde er samboeren min :) Ja jeg kjøpte jo bare 2 lodd, og synes det var utrolig flaks å vinne så gode premier på begge to :D

Fine bilder du tok :)

Astri: Du som sto ved siden av meg på loddtrekningen med "rødt" hår?

Skrevet

Det var meg. Hun blonde er samboeren min :) Ja jeg kjøpte jo bare 2 lodd, og synes det var utrolig flaks å vinne så gode premier på begge to :D

Fine bilder du tok :)

Astri: Du som sto ved siden av meg på loddtrekningen med "rødt" hår?

Tror det var hu ja! =) hu sto vel plassert ganske midt i klynga!

Skrevet

Var mye fine bilder her ja... Kjempestemning var det jo også. Vi får satse på ett bimmers treff på østlandet også da... Se om vi klarer å samle minst like mange som på detta treffet =)

Neste gang noe sånt skjer tror jeg skal ha nicket mitt skrevet med gaffa på ryggen eller noe.. Haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...