Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Så bilen din Haug, men husker ikke hvordan du ser ut så fikk ikke tatt en prat
Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Ble et vellykket treff Mange pene biler og strålende vær Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og Og jeg som bare kjøpte 2 lodd Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert Det var deg ja! Du som hadde med deg ei blond? Hørte du sa "høyttalere til 40 kr er ikke dårlig" eller.no sånn, hehe
Astri Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Her e bildene eg har tatt fra vårmønstringen.. Nå e kje eg noe mesterfotograf så dåkke får ta bildene som de e. Og her va guidene mine.
Mexos Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Ble et vellykket treff Mange pene biler og strålende vær Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og Og jeg som bare kjøpte 2 lodd Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert Det var deg ja! Du som hadde med deg ei blond? Hørte du sa "høyttalere til 40 kr er ikke dårlig" eller.no sånn, hehe Det var meg. Hun blonde er samboeren min Ja jeg kjøpte jo bare 2 lodd, og synes det var utrolig flaks å vinne så gode premier på begge to Fine bilder du tok Astri: Du som sto ved siden av meg på loddtrekningen med "rødt" hår?
2mMy Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Ble et vellykket treff Mange pene biler og strålende vær Var så heldig å vinne meg nytt komponentsett, garasjejekk og t-skjorte under loddsalget og Og jeg som bare kjøpte 2 lodd Håper de som tok bilder legger de ut her etterhvert Det var deg ja! Du som hadde med deg ei blond? Hørte du sa "høyttalere til 40 kr er ikke dårlig" eller.no sånn, hehe Det var meg. Hun blonde er samboeren min Ja jeg kjøpte jo bare 2 lodd, og synes det var utrolig flaks å vinne så gode premier på begge to Fine bilder du tok Astri: Du som sto ved siden av meg på loddtrekningen med "rødt" hår? Tror det var hu ja! =) hu sto vel plassert ganske midt i klynga!
Eaglehrt Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Var mye fine bilder her ja... Kjempestemning var det jo også. Vi får satse på ett bimmers treff på østlandet også da... Se om vi klarer å samle minst like mange som på detta treffet =) Neste gang noe sånt skjer tror jeg skal ha nicket mitt skrevet med gaffa på ryggen eller noe.. Haha...
Astri Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hehe, ja det hadde jo vært en idè med navne/nick skilt på seg.
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 så ut som om det var konge! pokker, hadde ikke fått med meg dette jeg
Astri Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Da gjekk du glipp av noe. Va jo skikkelig heldige med været og.
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 lå på hytta i sola da, og 22 grader så skal ikke klage på første frihelg på 4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå