Torek Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Edit: Mista bildene, så fjernet derfor linkene i denne posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Fargen tok seg bra ut på det øverste bilde der .. Da var ny vaska for andre gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Lite action her i det siste.. Kan nevne at det er montert ny vanos å bimmern drar som den skal igjen Skal prøve å få tatt noe proff bilder med en proff fotograf før vinteren, men har så mye annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 syntes det var mye glipe mellom panser og nyrerammen kan du forklare hva du gjor med vanosen? bytta du den eller overhaldte du den? kosta vel uannz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Ja må justere litt.. Kjøpte en vanos jeg jeg kom over i fjor som har gått ca 50 k for 2k i fjor for å ha i tilfelle den jeg har røyk.. Betalte 2500 for å bytte den.. Så ble ikke så kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Henning Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 var du ute å kjørte i går på mcdonalds på gardermoen? i så fall fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Stemmer nok det.. Jobber rett over veien der.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Bare av ren nyskjerrighet... Hvor lenge har du hatt den bilen og hvor har du kjøpt den hen? ...lurer litt på om jeg ikke kjenner til den bilen hvis du har kjøpt den på rett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Den har jeg hatt i 4 år nå. Ble hentet i Trondheim. Den er en Go del forandret fra da jeg kjøpte den så spørs kanskje om du kjenner dn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Da var det ikke den jeg trodde....den jeg tenkte på var min gamle sjef sin og ble solgt i Trøgstad for ett par år tilbake eller no sånn:) ...men nice car:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Bilen vurderes nå solgt grunnet hus prosjekt Hatt bilen i fem år og den fremstår som meget pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen bilder av vinter parkering vasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Diggbar farge på gollje dett, fin bil ellers også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå