Anderslien Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Det er stor sjanse for at jeg kjøper meg et sett med E46 CSL felger nå, så da selger jeg mine 19" M6 felger. Disse ble kjøpt inn av forrige eier av bilen min, og ble kjøpt inn rett før vinteren (rundt oktober 2007). De ble da brukt ca. 1 uke før de ble tatt av igjen. Disse kan jeg da altså selge som helt nye, fordi de har ikke en skramme. De har ikke rukket å fått støv på seg engang! Dekk og alt er helt nytt. Du får med kvitteringen på felgene. Disse passer alle 3-serier, og passer 5 og 7-serie hvis du bruker spacere. Jeg har bare hatt gode erfaringer med Nankang dekk når det gjelder sporing og slitasje. Dekktype: Nankang Dekkdim.: 235-35/19 Boltsirkel: 5x120 Har bare et bilde som forrige eier har tatt, men kan ta noen nye bilder hvis folk ønsker det. Felgene kan sendes, og det koster mellom 500 og 1000kr. Spørs hvor du bor. Pris: Ca. 10.000kr SOLGT!!!
Gjest Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 kan by deg 7000- evt 5000 uten dekk.. helst uten dekk. da nankang er farlig på vann. de er dårlige og ustabile.
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 kan by deg 7000- evt 5000 uten dekk.. helst uten dekk. da nankang er farlig på vann. de er dårlige og ustabile. har aldri hatt det problemet med mine nankang dekk....
M3Turbo Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Trur jeg kjørte 2 km med mine nankang dekk før jeg kjørte tilbake til butikken å kjøpte goodyear igjen. livsfarlige! Synd felgene er til 3 serie ellers kunne jeg kjøpt de av deg.
Anderslien Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har ikke hatt det problemet med at de er farlig på vann. Ikke i det hele tatt faktisk. Jeg har nå bud på 9000kr inkl. frakt. Det blir litt lite syntes jeg, så kom med høyere bud folkens
Sir Hofstad Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Har så gode erfaringer med Nankang til vanlig bruk at jeg helst bruker det. Handler der jeg vet at dekkene er ferske og lagret ordentlig.
Gjest Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 alle som kjører på nankang sier det. alle vokse med litt erfaring i traffikken værtfall. men du har mitt bud på 5 uten dekk. hvis du ikke får solgt for det du vil for nye koster de 5500-6000 uten.
marius paulsen Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 alle som kjører på nankang sier det. alle vokse med litt erfaring i traffikken værtfall. men du har mitt bud på 5 uten dekk. hvis du ikke får solgt for det du vil for nye koster de 5500-6000 uten. jeg har plenty med kjøre erfaring og nankang er iallefall et middels dekk vil jeg si! fungerer kjempebra på tørt føre og har aldri hatt noen problemer på vått! har bare kjørt en halv sessong på det men meget fornøyd og vil ikke vært redd for å kjøpt det igjen! derimot dekk som khumo ku 31,khumo 712?,Sava osv vil jeg helst slippe å prøve igjen! disse går nok fort Anderslien!
Anderslien Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 et ? 8,5x19`?? 8,5" foran og bak ja. ET tror jeg er 35 eller 40. Men kan sjekke dette helt nøye hvis du vil det?
Anderslien Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Det var visst 8" felger foran og bak. Impresset er på 35.
bmwmsport Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 alle som kjører på nankang sier det. alle vokse med litt erfaring i traffikken værtfall. men du har mitt bud på 5 uten dekk. hvis du ikke får solgt for det du vil for nye koster de 5500-6000 uten. Jeg er hverken voksen eller har nevneverdig kjøreerfaring, men syns Nangkang er helt kurante dekk, prisen tatt i betraktning ///Mvh Evig Unge Herr Lilleeng, 31 år.
S.Arnesen Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 pappan min har større motorsag en din herr lilleng, derfor er nankang dårlige dekk... haha... neida, nok kødd fra min side..
M3Turbo Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Mulig dette blir litt teit å diskutere i en salgstråd,men da får adm bare slette posten min. Jeg prøvde bare nankang bak på m3`en og det satt ikke i det hele tatt. Selv om det var tørr asfalt. Bare spinner og super overstyr i all svinger uten provosering ble litt vel drøyt for meg. Så jeg gikk tilbake til gode gamle goodyear eagle f1 gsd3, de har jeg alltid vært veldig fornøyd med. Mulig med en mer "voksen" kjørestil samt mindre power så vil dekkene være mer en gode nok. Jeg satte de heller bak på S4`en min, det funka bedre,den trengte litt mer overstyring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå