Turok Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 bare lurte på om dere kan gi meg en henvisning på hvor jeg kan kjøpe AE lykter til en e36 coupe 95mod, med "gule lys i ae" slik som disse? (slik at grøftelysene står i stil med "ringene")
Sommerfelg Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 vet ikke om noe spesielt sted de selger ''gule'' lys , men hvorfor ikke kjøpe lyse AE ringer og bytte pærene i grøftlysa.. jeg syns det er penere hehehe, men den avgjørelsen er jo personlig
Ad|oS Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Bare å søke litt på ebay, så finner du nok noen ganske fort! Har det meste der
Frode D Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har In-Pro lykter fra koed.dk.. De er dønn like de der, men kvaliteten er bare OK. De dugger fort
Mack10 Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kom deg inn på ebay og kjøp deg ccfl ringer som du selv monterer Og så bytter du ut grøftelysene til noen som lyser mer hvitt.. Da har du det!!
Ad|oS Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Umnitza selger forresten ringer der du selv kan bestemme fargen på (ulik Kelvin på dem). Kjøp noen med 4300K eller 3000K, så får du gult lys. Koster litt, men skal være veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå