Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

ka blir den biligste løsningen får og få mer hk turbo eller byge om til 530 motor, ombyging til turbo krever vel datasprut noke som ikkje er intresant siden alle orginale funksjoner skal funke

Skrevet

Kompressor er det mest lettvinte, men det koster jo en del. I og med at du har 150 hesteren, så mener jeg også det finnes en del nærmest "bolt on" turbosatser til din bil som ikke nødvendigvis krever datasprut dersom du ikke skal lage så altfor mye.

Skrevet

er det så veldig mye å hente i filter + eksos? det er vel helst for lydens skyld? slik jeg har opplved i allefall.

bytt motor eller som caaatooo her sier.. turbo/kompressorsats.

det ville jeg gått for. om du absolutt trenger mere hester.

en m50b25 ligger på ca 6-8000,- SEK

Skrevet

Selg og kjøp bil med større motor. Enkelt og greit. 523, 528, 535, 540, M5. Blir det for lite kan man begynne å trimme på M-bilen. Pengepungen avgjør! :-)

Skrevet

Helt enig, vil du ha mer power, kjøp deg en ny bil med nettopp dette i, å blåse 50 lapper eller mer i en 520i vil ikke være den beste investeringen.

Skrevet

Jepp, så lenge du får tak i en orginalmotor med mere gamp er dette billigestmåten å få mere guff.. Blir jo tøff lyd med trimpotte og KN da men bare litt mere effekt. Chip er jo ikke gratis det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...