Hanzo/// Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hehe. Den var uber!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Den tilhører ei jente på bimmers her. Veldig praktisk for henne da hun har barn og blir derfor luftigste laget med hel cab for hennes del. Samtidig har hun litt følelse av cab. Dette er en helt orginal baur bortsett fra litt senk. Syntes bilen ser og er helt grei jeg. Er vel sannsynligvis eneste orginale baur med den motoren på det årstallet her inorge. Hver sin smak og mening, syntes det skal være rom for alle typer bmw uansett om det er 316, m5, rust hulker etc.. egentlig jeg, men det er nå min mening . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
risj Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg har flere bilder av den, det er min bil Det er forøvrig glassrute, ikke plast. Kan trådstarter være så snill og fjerne bildet da mitt skiltnummer synes? Jeg får ikke sjekket om dette følges opp siden dere nå får ett nummer mindre. Takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Risj... Ikke bry deg om disse jypplingene av noen uvitende guttevalper .. Kan jo si at jeg har 73 mod 2002 baurcab selv og har hatt E30 323 baurcab ... Jeg MÅ nemlig ikke ha samme bil som naboen og alle andre.. Vær stolt av bilen din du... Det er ikke mange av disse i Norge... hehe jeg klarte ikke å holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 .dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 .trippelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 har jeg eid den der,hadde jeg skjemtes så fælt at jeg hadde gjemt den bak huset Dette innlegget syntes jeg var direkte ufint og syntes nesten rart at ikke en moderator faktisk har gått inn sagt fra om slik type ordbruk. At det finnes forsjellig smak er nå greit nok. Burde vel være intresse å holde en saklig tone uansett type bmw enn kjører. Men du kjører vel riktig type, med riktig motor , strøken som bare det og alle riktig modifiserte detaljer er gjennomført. Sleng opp bilder av din egen så får vi se om det finnes noen meninger om din bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 kunne tenk meg en slik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwqueen Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 bra skrevet glenno:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hadde en moderator visket vekk det innlegget er det ikke rare ytringsfriheten her. Folk må jo få ha sine egne meninger. Selv synes jeg ikke baur cab er det peneste på 4 hjul, spesielt e30 ser ganske snål ut. De burde beholdt bakvinduet, da hadde det sett bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Vil gjerne se flere bilder av den, Risj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hadde en moderator visket vekk det innlegget er det ikke rare ytringsfriheten her.Folk må jo få ha sine egne meninger. Selv synes jeg ikke baur cab er det peneste på 4 hjul, spesielt e30 ser ganske snål ut. De burde beholdt bakvinduet, da hadde det sett bedre ut. Joda sjønner ytringsfrihet men når det blir slik ordbruk på andres bekostning syntes jeg dette blir dumt. Ditt innlegg går fint syntes jeg, da du begrunner også litt hvorfor du mener som du gjør. Ritasj ba ikke om sin mening her på fora om sin bil med skilt nr vist på bilde så det er sagt også. Men skal ytringsfrihet i den grad være tillatt her på fora kan vi da legge snillismen på hylla , kjøre litt nedlatende toner ovenfor de vi føler kunne slengt litt dritt om, ikke akseptere at andre har noe jeg selv ikke liker, men dessverre så liten er jeg nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Vil gjerne se flere bilder av den, Risj Ligger par bilder på min hjemmeside Torbjørn H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 586#bilder Denne baurcaben var JÆVLI fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå