Flatshift Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hei folket. lurte litt på disse motorene, hvordan er de to i forhold til hverandre i en E34? passer m50 toppen på en m20 motor? ville dere ha foretrukket m50 i den bilen? bilen er jo ganske tung. Takker for alle svar.
Bmweee Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 nei, toppene passer absolutt ikkje overens Da m20 er 12v topp og m50 har 24v topp.. Vil absolutt anbefale m50 motor i e34 da den har mer hk og er nyere rett og slett:)
Flatshift Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 visste at m50 er 24v og m20 er 12v. men takk
*MrB* Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Soleklart M50B25. Jeg hadde til og med valgt M50B20 før M20B25, for den går i praksis nesten like bra i E34. M50 er også en bedre motorkonstruksjon på alle måter. Toppen tåler mer, den bruker mindre bensin, har reg. kjede osv. Det beste E34 kjøpet i dag er helt klart en 525i M50B25 med manuell kasse.
Vegar br. Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 låner tråden litt jeg.. Er alle m50/m20 toppene like? (passer f.eks m50b25 toppen på m50b20?)
Flatshift Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Hva tror folket om denna? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1773123 syns den er veldig fin m50b25 med manuell kasse=D
Hoem Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Veldig uenig i det, jeg hadde uten problem valgt en M20 framfor en M50, Akselrasjonen er ganske lik, toppfarten er forskjellig. Ellers så har m20 en mye røffere lyd, lettere å skru på og den har uten tvil det kuleste utseende.
Azeton Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Røffere lyd? du mener at den går mye mer ujevnt? Hvordan er M20en lettere og skru på? Skjønner ikke hvorfor du velger en 170hk fremfor en på 192hk? Den er ikke noe pener! stygt med et stort innsug som bøyer seg alleveier når man åpner panseret
ingard Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hva tror folket om denna? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1773123 syns den er veldig fin m50b25 med manuell kasse=D Så jo ut som et fint kjøp, hvis alt er i orden.. Sjekk etter rust! Hvis den har gått 220k km har den mange km igjen..
Hoem Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Røffere lyd? du mener at den går mye mer ujevnt? Hvordan er M20en lettere og skru på?Skjønner ikke hvorfor du velger en 170hk fremfor en på 192hk? Den er ikke noe pener! stygt med et stort innsug som bøyer seg alleveier når man åpner panseret Hehe, mye penere å se masse plastikk. Og den er lettere å skru på. Prøv og sett en M50 og en M20 atmed hverandre, så merker du fort hva jeg mener med lyd.
opt Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Røffere lyd? du mener at den går mye mer ujevnt? Hvordan er M20en lettere og skru på?Skjønner ikke hvorfor du velger en 170hk fremfor en på 192hk? Den er ikke noe pener! stygt med et stort innsug som bøyer seg alleveier når man åpner panseret Er en litt annen lyd i motorer med bare 2 ventiler pr sylinder, kan si meg enig i at den er litt kulere også. Corvette har vel motorer med 2 ventiler pr sylinder den dag i dag, hvertfall ikke lenge siden de hadde det.
|Ole| Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 m20b25 motoren har grommere lyd fra start til stop hissigere er den og , men i en e34 så er det vel kanskje litt for lite gamp i forhold til vekta...
Fliid Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 M50'n er mere for E34'n. M20'n blir for lat. Men M20'n er en klassiker, lenge leve E34 er en alt for stor og tung kloss for M20'n. M20'n hører hjemme i E30'n spør du meg.
mbkomfort Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Seff er den nyere M50'n litt bedre, skulle bare mangle.. Men som nevnt her har jo M20 sin sjarm med lyd o.l. E34 med M20 får en jo veldig billig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå