Geir Anders Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Pen og spesiell bil selges. Bilen er ny i Norge, og har hatt 3 eiere, inkl meg. Full historikk, kvitteringer på alt. Ikke vinterkjørt, med et par unntak på soldager for å lufte den. Og da har den fått underspyling samt vask etterpå. Påkostet, orginal deler selvfølgelig. Orginal frontfanger+dempere\fjærer følger med om ønskelig. AC Schnitzer - eksos, pedaler, håndbrekk, roof wing, front splitters M frontfanger, M gjeller (M merket fjernet) Stone fenderguards H&R sport fjærer, Bilstein dempere M3 3.2 bremser foran, Ireland Engineering travers foringer Big Boy clutchstoper 2.0, Wieschers tårnstag Flere bilder finnes her http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12736834 Pris: 297000,- Mvh Geir Anders 97199866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Z3 Coupe er på må ha listen Største problemet er att M-Coupe er så dyr.. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Z3 coupe er rett og slett rå. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 OT, men har du noe ny bil i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Takk, kvier meg litt for å selge den faktisk.. Så det er ingen stor nedtur om ingen vil kjøpe. OT, men har du noe ny bil i kikkerten? Ja, satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det er fristende å ringe banken! Råere, rent utseendemessig bmw får man ikke. Lykke til med salg! JEG syns ikke de er så(kursiv) dyre heller. Ser meg om etter ny bil, har i den forbindelse vært innom feks rx8, og da velger jeg selvfølgelig mye heller en slik som dette til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Dårlige greier... melde seg ut av den tøffeste klubben.. RX8 er vel litt over dette i pris, men så er det jo en mye nyere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ligger en del ute til under 300k. Nettopp at det er en nyere bil er grunnen til at det frister:) Men veldig OT hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Dårlige greier... melde seg ut av den tøffeste klubben..RX8 er vel litt over dette i pris, men så er det jo en mye nyere bil. Vi får se, den blir kun solgt for prisen som er satt, så det er mye mulig den blir her i Stavern. Og klubben er trossalt ganske tøff ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Dæven så pen bil altså! Lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 er ikke int i å bytte mot alle mine biler og båten min.. hehe drømme bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg