Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe bra svar teddysen. D er nok rett det du skriver, dessverre.

Har alltid følt meg som en liten skolegutt på rektors kontor når jeg har vært på billtilsynet :oops:

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja.. Blir på en måte litt av det samme.. Når vi er inne på det samme, har jeg aldri likt at lærere skal bestemme hvilken bås du skal i resten av livet.. Er jo ett kjent fenomen at enkelte er gullunger og "får" ting lettere enn andre, samtidig som at noen alltib blir satt "for hat" og må slite mye hardere enn resten.. Urettferdig.. Har sett flere eksempler på tilnærmet like svar på prøver men tildels stor forskjell på karaktersettingen.. På den måten kan en lærer selfølgelig hjelpe gullungen ett hakk "opp" i livet.. men også fort dra "det sorte får" mange hakk ned fordi den personen etterhvert bare gir opp..

På BT her har teknisk ansvarlig forferdelige humørsvingninger.. Er du høflig og blid, pent antrukket og bilen er nyvasket og polert og han i tillegg har en bra dag, så kan du komme igjennom med det meste.. Men om man derimot er "bad-taste" antrukket, bilen er skitten og han får rusk i øya ved nærmere besiktigelse, og han i tillegg har hatt en helvettes dag før dette, så kan du glemme det.. Og da har han ofte satt bilen for hat for en lang periode fremover..

Han her nede er hekta på strøkne biler, og biler som blir tatt godt vare på..men på en dårlig dag har du ingen garantier.. :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Blir vel ikke noe forskjell på å ta firehjulskontroll med 15" eller 19"? Det som gjøres er jo å rette opp vinkler i forhold til hjulvinkler, og de er jo akkurat de samme om det er små eller store hjul?

Skrevet
Blir vel ikke noe forskjell på å ta firehjulskontroll med 15" eller 19"? Det som gjøres er jo å rette opp vinkler i forhold til hjulvinkler, og de er jo akkurat de samme om det er små eller store hjul?

Det er riktig

Skrevet

Jo, fordi når du skal godkjenne et senkesett på biltilsynet, så ber de om papirer fra firehjulskontrollen. Og på de papirene, så står det hva slags felger du har tatt kontrollen med. Kan ikke ta firehjulskontroll med 19" og komme med 15" på biltilsynet. Da godkjenner de det ikke. Dette fikk jeg vite da jeg godkjente senkesettet på første bilen min.

Men ja, det blir jo det samme om du har store eller små felger. Eller, blir jo litt feil hvis du har digre felger med feil dekk str i forhold til originalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...