Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle BMW-forhandlere og verksteder som selger div. BMW-deler har spraybokser med farge og klarlakk etter BMW sine fargekoder.

Skrevet

det kommer ann på om du skal ha en stift eller sprayboks det, på motortechnik.no så koster det 90 kr for stift og 140 for sprayboks.

Skrevet
Hvor får man kjøpt lakk som matcher orginal bmw farge? Helst på sprayboks, da jeg skal lakke deksel på speil.

-Marius-

Mekonomen/Lakkspesialisten i Fyllingsdalen lager lakk og Hartveit i Møllendalsveien....Sikkert flere også, men jeg har vært fornøyd hos disse.. :)

Skrevet

Jeg kjøpte biltema boks som skulle være lik. Min bil har kokssvart farge, men den fargen som kom fra boksa var marineblå.. stoler ikke på jallasteder når det gjelder farger i hvert fall.

Trenger å flikke litt så får se om jeg finner lakk hjemme i påsken

Skrevet
det kommer ann på om du skal ha en stift eller sprayboks det, på motortechnik.no så koster det 90 kr for stift og 140 for sprayboks.

Hvordan blir resultatet med stift? Hvis man tar overflaterusten i hjulbuer. Ser det bra ut liksom?

Skrevet

Hvordan blir resultatet med stift? Hvis man tar overflaterusten i hjulbuer. Ser det bra ut liksom?

resultatet blir faktisk veldig bra det følger også med klar lakk på stift også så det blir faktisk veldig bra eneste er at man må være stø på handen;)

Skrevet

Skulle jeg kjøpe lakk-boks hadde jeg valgt det i fra bmw,er mye jalla på div steder,ikke lik farge som nevnt før her i tråden,dårligere lakk som ruster etter en kort stund.

Gå for orginalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...