Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Har selv vært en liten ''walla-gangster'' tidligere, og da er ikke onkel spess glad i deg etterpå. Hjelper også lite å være 21 og kjøre bmw 3 serie.

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

synes maja'n begynner å ta av litt jeg, mange av de som tror de er kongen! Så film av politi som skulle pågripe en mann i sandefjord her om dagen, vil si at var mer fribryting enn pågripelse, å mannen hadde nyoperert skulder, gjorde ikke motstand og kameratene sto å skreik at han hadde vondt i skuldra. Uffa mei, synes maaaaange av de skulle vært nedgradert til vektere som tildligere nevnt i tråden.

Skrevet

skulle tro det greiene der var tatt rett ut av den musikk videoen til

chamillionaire - ridin' dirty.

DER SA DU DET!!!! bare at Riding dirty er en mild version av det vi opplevde

Skrevet

Verken Torekunde eller Stalin er vell guds beste barn noen av dem, har sett litt ifra dem på MP tidligerre :)

Men ganske sykt at politiet finner på noe slikt! Har heldigvis ingen dårlige erfaringer med purken til nå, men er heller ikke den som står å sliter ut asfalten overalt ..

Skrevet

Hoohoo!!

Dette hørtes skikkelig gøy ut!

Elsker slike saker når man selv vet at man har sitt på det tørre!

Gå så langt som mulig og krev erstatning for alt mulig!

Det er utrolig hva man har rett på i slike sammenhenger.

Og hvorfor ikke gå rett til avisa?

Så lenge det er slik dere har gitt uttrykk for nå da. At det ikke er en pynta versjon dere gir ut her for å liksom være kompis.

Skrevet

Lot politiet deg stå igjen på motorveien? det kan de da umulig ha lov til.. da må de jo komme og plukke deg opp for at du er ute å rusler på motorveien, er jo ikke lov det heller..

Skrevet
Er det arkivfoto!?!?!?! ÅÅÅÅ det forsto ingen før nå!! :lol: Trodde det var tatt fra 728n å han hadde vag ratt jeg :P

Haha, dritbra :D

---------

Er jo umulig å ta noen side her. Ser ikke for meg at politiet skulle lyve.. Hva skulle det være godt for.?

Uansett er det jo maks teit å oppføre seg slik han "kompisen" gjorde..

Skrevet

Er jo umulig å ta noen side her. Ser ikke for meg at politiet skulle lyve.. Hva skulle det være godt for.?

Politiet i den virkelige verden er ikkje som Pacific Blue eller Pelle politibil og gjengen ;)

Skrevet

Har opplevd lignende selv. Er nok en god del purk som heller burde vært vaskehjelp... Har ingen problemer med å tro på at det stalin og co forteller om her kan være sant. om jeg tror på at farten bare var 80-85km/t er en helt annen sak 8)

Skrevet

aviser elsker å blåse opp! har jeg selv erfart, selvom jeg bare fikk en liten notis i avisen selv var det LAANGT fra sannheten! :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...