babjorn Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Da trekker jeg bude mitt,trodde dette var GT felger.Takker for enda mere lærerikt informasjon Tommy
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Er jo ikke umulig å polere dem! Tar tid/koster litt, men kan bli bra...
tribal167 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 rart at de koster rundt 24000 nye uten dekk da , og hvis de var strøkne så ville de ikke kosta 10000?? Vanskelig for å tro at de taper seg så mye i pris hvis de hadde vært blod-støkne!!
tribal167 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Er jo ikke umulig å polere dem! Tar tid/koster litt, men kan bli bra... har sendt de til glassblåsing og lakkering i dag.. så beholder jeg de selv. Nye dekk er bestilt også, 245/40 foran og 225/45 foran
tribal167 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Spørs jo hva pris du hadde tenkt deg for dem (hva du ikke vil selge dem for) siden dem er litt kantkjørt å uten dekk,ikke sikker på hvor mye man må ut med for å få dem strøkende igjen. Nei, men hvis de hadde vært ganske strøkne hadde de lugget på rundt 10000 uten dekk, så da spørs det jo hva dere er villige å gi da.. Dessuten er de ikke så kantkjørte som det ser ut som, bildet er dårlig. Disse hadde ikke hatt en pris på 10000.- om de var strøkne. Det er ORIGINALE M3GT felger som går for denne prisen. Dette er originale BMW felger, men ikke fra GT, GT felgene er polerte, mens disse er lakkert sølv, å de kunne du bestille til vilken som helst Individual BMW. Da synes jeg det er veldig rart at nesten alle GTène jeg har sett ikke har polerte felger??
BMW89 Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 dette syns jeg er og prøve og lure folk det er ikke fint !!
Tommy Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Spørs jo hva pris du hadde tenkt deg for dem (hva du ikke vil selge dem for) siden dem er litt kantkjørt å uten dekk,ikke sikker på hvor mye man må ut med for å få dem strøkende igjen. Nei, men hvis de hadde vært ganske strøkne hadde de lugget på rundt 10000 uten dekk, så da spørs det jo hva dere er villige å gi da.. Dessuten er de ikke så kantkjørte som det ser ut som, bildet er dårlig. Disse hadde ikke hatt en pris på 10000.- om de var strøkne. Det er ORIGINALE M3GT felger som går for denne prisen. Dette er originale BMW felger, men ikke fra GT, GT felgene er polerte, mens disse er lakkert sølv, å de kunne du bestille til vilken som helst Individual BMW. Da synes jeg det er veldig rart at nesten alle GTène jeg har sett ikke har polerte felger?? Jeg har ikke sett en eneste M3GT me lakkerte felger, kun med polerte. Å ja jeg har sett en del av dem. Slik ser en original ut _6.JPG' alt='default_icon_cool.gif' alt='8)'>_6.JPG'>
tribal167 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 dette syns jeg er og prøve og lure folk det er ikke fint !! hvorfor skulle jeg lure noen? Tror de som er her inne kan endel om bmw, å det ville ikke vært noe sjakktrekk å juge om noen felger!! Men uansett hvor jeg har spurt, og sjekka delnr, så har de sagt disse var originale! Da må jeg vel få lov til å tro det?? Blir bare irritert av sånne som deg som bare skriver sånt helt uten videre...
tribal167 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Sjekk ut denne linken, å regn ut prisforskjellen på polerte og ikke. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15
babjorn Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Jeg spurte på annet bil å motor prat avdelingen,hvordan man så forskjel på orginal m3 felger,for jeg har ikke så mye peiling på felgene BMW kom ut med.Så da fikk jeg tips av Tommy..han har M3 å har endel greie på disse bilene etter som jeg har forstått,jeg var ute etter orginal (GT) felger,ikke orginal m felger.Så for min del er jeg meget fornøyd,eller så hadde jeg sitti med felger som jeg hadde trodd var GT.Tror ikke Tommy sier ting for å lure andre,hva skulle han ha tjent på det
babjorn Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 rart at de koster rundt 24000 nye uten dekk da , og hvis de var strøkne så ville de ikke kosta 10000??Vanskelig for å tro at de taper seg så mye i pris hvis de hadde vært blod-støkne!! 602$ gange 2 også 661$ gange 2 = 12 942,21 norske kr.Eller er det bare jeg som ikke er helt med..
Superbeetle Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=230932&type=new De har motorsport felgene også, men ikke pakkepris.. Stk prisen for motorsportfelgene er forøvrig litt lavere enn disse..
Tommy Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 rart at de koster rundt 24000 nye uten dekk da , og hvis de var strøkne så ville de ikke kosta 10000??Vanskelig for å tro at de taper seg så mye i pris hvis de hadde vært blod-støkne!! 602$ gange 2 også 661$ gange 2 = 12 942,21 norske kr.Eller er det bare jeg som ikke er helt med.. Jo, men dette er priser i $ så tilkommer norska "avgifter" så erfaringsmessig, så kan du doble den prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå