Johnny Bravo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Bør jo absolutt chippes da. med tanke på bensin-luft blanding og slikt.. mye å hente på det, men datasprut og slikt er vel ikke nødvendig med et slikt sett med moderat trykk og orginal innmat i motor...
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 for kit til min skulle de ha 49 000,- ferdig montert, chippet og med benkpapirer. og da sa de at grunnen til at det ble så dyrt var fordi det var til V8, som visstnok var noget sjeldent. forsto det ihvertfall sånn at det var billigere til 6'ere. du får bare sende dem en E-post og spørre. de er som regel behjelpelige. asbjorn.bohn@esstuning.com
Johnny Bravo Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Toppers! Der var det en mailadresse ja.. Skal sende mail snarest og høre hva de kan tilby Klør etter å få bilen på veien nå, men i dag begynte det å snø igjen så vårfølelsen forsvant fort Hadde vært knall med kompressor ferdig montert til bilen skal ut av dvale da
morteym Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Blir vel rundt 50k fra ESS, men det er twin screw kompressor med IC. Er vel bare å regne om dollar til NOK og legge til moms. Det er vel norske folk som står bak nettsiden, men de har jo største markedet i USA. Hvis jeg ikke har skjønt feil så lurer jeg på om han ene nordmannen holder til i usa. Må såklart gjøre noe med brikka. De som bor i usa sender den i posten og får den programmert. ESS Performance Products A/S Rive 1798 Aremark Norway Telephone : +4741558555 E-mail: Sales : sales@esstuning.com
Anderslien Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Har funnet et kompressorkit på www.turbofun.no. Prata med de, og til E46 328, kommer det på nesten 29.000kr med alt. Da får du med 440cc dyser som er gode for 300hk. Da lager han chip til deg også. Har sendt mail om han skaffer turbokit også, så blir spennende og se hvor mye det kommer på.
Johnny Bravo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Har snakket med de for en stund siden jeg også. Fikk et tilbud på et oppsett ferdig montert og chippet. Husker ikke helt, men det kom på 35-36000,- en plass tror jeg. Men av en eller annen grunn så har jeg mere lyst på ESS kompressor. Forbinder de med litt mere kvalitet. Sikkert bra de rotrex kompressornene også, men det er jo et "billig" alternativ og det er som regel en grunn til det...
Anderslien Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ja, er sant det. Får det man betaler for som regel. Hadde vært tøft om du hadde fått satt på en kompressor. Så kan jeg få vite hvordan den går etterpå
Johnny Bravo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 hehe... det skal du få vite vettu må bare frigjøre noe kapital først så bestiller jeg vel tror jeg. Har sendt mail til ESS da så venter svar derifra..
S.Hafsmo Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 rotex sine kompressorer går bare 50k mellom hver overhaling, mens Vortech går 150k. er vel stort sett der forskjellen ligger. ihvertfall ang. sentrifugalkompressorene. veit ikke hvordan det er med skrukomp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå