_buzz_ Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei. Jeg er for tiden "på jakt" etter en E36 coupe. Så "ny" som mulig, lavest mulig km stand. Helst 328, men det funker med 325/323 også.. Jeg bor for tiden i sverige, så oppererer jo med litt andre priser en i norge. Har funnet denne siden fra tyskland: http://e36-forum.e36-page.net/e36-forum ... coupe.html Nå forstår ikke jeg tysk serlig bra, men forstår jo at dette er "profiler/tråder" de har laget om bilene sine! Lurer da på om det er noen her inne som vet om noen tyske bmw sider, der entusiaster legger ut sine biler for salg! Er det bare mobile.de og autoscout24 som duger? Finner liksom ingen "perfekte" biler der. Eller om noen her vet om noen strøkne e36 coupeer til salgs? Behøver jo ikke være fra tyskland. Kunne tenkt meg noe a`la de på bildene (samme stilen) Har noen tips eller innspill, setter jeg stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Var fet den kamelonbilen.. Men fy for en hjulstilling..! Tyskerstuk ja, men det er da grenser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 sorry for ot, men tøffe var de, men latterlig hjulstilling! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 HAHHA I HELVETTE. må da være på syre vis man syns slikt stukk er fint. er ikke venste hjul mer utenfor en høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Nesten som NASCAR-bilene, men de har det bare på høyre side vel å merke. Men sitter greit i svingene, hvertfall ytterhjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 hjulene så jo ikkje så brede ut engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 9x16 215/40 forran 10,5x16 245/35 bak. Ser bra ut med slik camber om man skal ha en show bil, men rekner med det går endel dekk hvis en ruller 20-30 000km i året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Når begynte negativ camber å se bra ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Siden første bilen som kom med det Heheh.. Var kanskje litt for brutalt på den over her, men tøft med biler som "skræver" med hjula Sliter mer dekk så klart, men sitter dessto bedre veien.. Men sorry _buzz_ vet ikke om noen bra tyske sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Negativ camber er stilig, men det kan bli for mye av det gode Hagenisse: Vi er vel ivertfall enige om at negativ er bedre enn positiv? ref: http://images.carcraft.com/images/ccrp_ ... camber.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 det var 16" ja...hm.. Skulle vært 10*17 og litt mer postiv camber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå