Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer!

Skal til med det samme med caben snart!

Hvilket koblingsskjema fulgte du til motorkontakten? Hadde du orket å skrevet ned farge - farge? motor - bil :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått ferdig bilen. Ble montering av scorpion rustfrieksos samt tilpassing av det fremre eksosrøret. Dette tok litt mere tid enn beregnet. men resultatet ble kjempebra. Fikk kjørtpå endel mil på prøvekjøringa i dag. Motoren går som et uvær og alt fungerer helt perfekt, zf kassa var en drøm å kjøre i forhold til en getragkasse. En vanvittig tøff snerrelyd når man passerer 4500rpm. Ble positivt overasket over hvor bra den går nå\:D/

i01ov79ywlgcxw7ypvyc.jpg

m70gnpneopg59xqokbah.jpg

p2w7e1vumbmzp666vo4w.jpg

hqqrc6mc6f2vaq7o4yqv.jpg

gsz9meu98peyeuky547m.jpg

Skrevet

Grattis ; ) Du nevner tilpasning av fremre rør på eksos, du snakker da om røret ned til kat(ene) ? Hva legger du i ordet tilpasning?

Skrevet

Måtte kappe og sveise litt for å få større klaring til den bakre foringa på bærebrua. Det fremre røret gikk for langt ned og for langt ut til siden. Nå henger eksosanlegget helt oppunder bilen, så jeg slipper å skrape nedi når man kjører over fartshumper...

• 3 weeks later...
Skrevet

Grattulere me ny motor+++. Så enkelt å greit kan d et gjøres når man har ei go oppskrift på d hele.. Godt å vite ;)

Ble fint det der ja, men sitt no her å lure på hvor pass mye mer trøkk der e i M50 i forhold til M20.

E jo bare 20hk, men e muligens spinnvill?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble kjempefornøyd med resultatet :D Den er mye mere turtallsvillig, for ikke å snakke om endringen i dreiemomentet. For å teste resultatet dro jeg og e30èn på trackday på rudskogen. Fikk bekreftet at denne ombyggingen ble vellykket. Dårlig vær gjorde sikkert sitt, men det var morro å kunne henge på skyline, gt3 og grovt modifisert e30 m3. Mb230 kompressor måtte til og med gi tapt på langstrekket \:D/

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...