ALPINA-B6 3.5 Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 tulletråd for deg, hverdags for meg. har prøvd snakke til naboen, men kunne likegodt hellt vann i dassen, samme forskjell. Prylt unga har jeg også, så de kommer ikke hit mer. Bor faktisk i nærheten av søreide, så ikke umulig man hører jævelen ut i dalen.smeller noe inn i det helvete, aner ikke hva mannen fyrer av der oppe. Ringte snuten i kveld, men de har ikke resurser til å håndtere den type ting. Klikker for meg, hater å se bikkja mi være redd uten å kunne gjøre noe med det.Nyttårsaften er greit, det er 1 dag av 365, og da pleier jeg ta mine forholdsregler Han skulle fått seg en runde i kjellern sammen med bikkja og endel fyrverkeri, så sku jævelen hatt støttekontakt for å tenne lunta etter det. Hvorfor ikke sende bort bikkja di, og fyr tilbake.. Trenger ikke rare midlene for å få det til å smelle skikkelig.. Sånn som du beskriver denne figuren så er eneste medisinen å få tilbake i de samme gater.. Hvis du noen gang i helvete skal få nattero.. Eks Spylevæskekanne med acetylen/oksygen i, lyspære i toppen uten glass på og ledninger ifra pæra til en strømkilde... kontakt-pang.. Kan love deg det fungerer.. Anbefalles dog å ha litt avstand til mennesker. Ps, fungerer også imot innbrudd i garasjer og lignende.. Smalt bare en gang her hjemme vaffal. Min erfaring er at det offentlige rævkjører deg, DO IT YOURSELF.... Ment som en ide/forslag ifra min side.. Tom egil
Analex Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hallo? Hvis du er stor nok til å banke han opp framfor ungene og kjærringa, gjør du det. Hvis ikke, ta med en kompis. Evt. nå i vintertider kan du "base" han i snøen, da slipper du å bli anmeldt for vold.
plumbo79 Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Jeg har en nabo med hund å den bjeffer hele tiden, er til å bli gal av, død over alle hunder hakket før jeg sender en stor rakett rett inn i hundegården
eriklepe Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 død over alle hunder? alvorlig ment eller ikke, man skal være passelig bedøvet for å finne på å skrive noe slikt. IDIOT! og til trådstarter, har du forsøkt å melde fra til politi når det står på? Så vidt jeg vet er det ulovlig å sende opp fyrverkeri utenom mellom 2200 og 0200 31 desember
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 død over alle hunder? jaha? ikke ta alle under en kam er vel uttrykket! bikkja mi bjeffer ikke en gang! og rakketter er ikke lov mellom 1800 og 0200 den 31 des og 1 januar! skyting og unødvendig bråk skal faktisk meldes i fra om til naboer og diverse! slikt som store fester! de blir ikke stoppet, men nabovarsel skal sendes ut, det samme med flytting og utvendig påbyggelse av hus, har jeg også hørt... så dette er jo bare å få anmeldt i en fei!
plumbo79 Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 død over alle hunder? alvorlig ment eller ikke, man skal være passelig bedøvet for å finne på å skrive noe slikt. IDIOT!og til trådstarter, har du forsøkt å melde fra til politi når det står på? Så vidt jeg vet er det ulovlig å sende opp fyrverkeri utenom mellom 2200 og 0200 31 desember IDIOT! selv om du ikke vet hva jeg mener, bra Bare kødd!! syntes dere høres ut som en gjeng hevngjerrige små nazier, skyt drep bank slå hver gang noen legger frem sin mening være det seg at han hevder å ha en dårlig nabo eller snytt av en forhandler så skal alle banke å slå uten å ta til tanke at det er to sider av en sak, utrolig hva folk får seg til å si gjennom et forum.
ReiRud Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 stakkars hund som er skuddredd da... og folka som har en konstant bjeffende hund som nabo...men det blir for usaklig å skrive død over alle da.. film nabo-jævel`n og send video til kommunen etter noen heftige telefoner, skriv et lite brev der du skriver at du vil sende samme video til diverse tv-kanaler og at du ikke får støtte ifra kommunen du bor i. og hvis nabo ungene løper rundt og skyter så er det bare å film de og sende til barnevernet! nå til dags blir man bura inne for å se stygt på naboen, gjør det på den riktige måten så blir det
The_transporter Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 dokumenter saken,gå til media da blir det kanskje stillt
Marius2002 Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Få dokumentasjon på film. Og tidspunkt. Det er "stilletid" etter klokken 23:00 på hverdager. I helgene er jeg usikker. Kanskje samme? Og så mellom 10:00 - 13:00 på søndager, tror det er noe med kirketid(?). Men raketter o.l. er jo ikke lov uansett.
Viko Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Henne på søreide du bor? Begynn å hold "helvete" sjølv, høg musikk etc. Eller inviter ALLE bimmersfolk, venner og bekjente på grillfest med øl og høg musikk og la han selv få smake støy´en, dette gjorde en kompis av meg og dette hjalp. Begynne med trusler, hærverk på hus, hjem og biler, er for dumt, lager bare ris til egen ræv.
Robin_Isak Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ah, så deilig å høre at det er flere med sånne naboer som mine. Har en nabo som har fyrt opp raketter nå siden tidlig i desember. Har også redde hunder og det er ikke spesielt gøy. Forholdet vårt ble ikke bedre av at han har en løs schæfer som angrep min samboer som er gravid i 8. mnd og hundene våre. Jeg har hatt mine stunder med naboer som ikke respekterer andre, har hatt politiet på mi dør fordi de har følt seg truet når jeg har snakka til dem. Men det er det eneste som funker. Drit i forliksråd, politi, etc etc. Det som funker er å stkremme dritten av dem. Det er helt utrolig hvor mye respekt man kan få av å være illrød i trynet og skrike til folk.. Gjerne når andre naboer er ute sånn at du driter dem ut. Når folk ikke har respekt kan du like godt bli nabolagets bølle. Folk lar deg være i fred da hvertfall:-)
oddis Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Angriper hunden et mennske er det bare å ta livet av den, ikkeno å tenke på engang. Krysser nabohundene grensa til gården vår så vil de bli skutt umiddelbart, dette har jeg gjort helt klart for naboen. No more mr. Niceguy fra min side.
Dan327t Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ah, så deilig å høre at det er flere med sånne naboer som mine. Har en nabo som har fyrt opp raketter nå siden tidlig i desember. Har også redde hunder og det er ikke spesielt gøy. Forholdet vårt ble ikke bedre av at han har en løs schæfer som angrep min samboer som er gravid i 8. mnd og hundene våre. Jeg har hatt mine stunder med naboer som ikke respekterer andre, har hatt politiet på mi dør fordi de har følt seg truet når jeg har snakka til dem. Men det er det eneste som funker. Drit i forliksråd, politi, etc etc. Det som funker er å stkremme dritten av dem. Det er helt utrolig hvor mye respekt man kan få av å være illrød i trynet og skrike til folk.. Gjerne når andre naboer er ute sånn at du driter dem ut. Når folk ikke har respekt kan du like godt bli nabolagets bølle. Folk lar deg være i fred da hvertfall:-) Hadde dette skjedd med dama aner jeg ikke hva jeg hadde gjort, men bikkja hadde vært dau å nabon hadde ihvertfall IKKE stått på beina!
Stian Børresen Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ah, så deilig å høre at det er flere med sånne naboer som mine. Har en nabo som har fyrt opp raketter nå siden tidlig i desember. Har også redde hunder og det er ikke spesielt gøy. Forholdet vårt ble ikke bedre av at han har en løs schæfer som angrep min samboer som er gravid i 8. mnd og hundene våre. Jeg har hatt mine stunder med naboer som ikke respekterer andre, har hatt politiet på mi dør fordi de har følt seg truet når jeg har snakka til dem. Men det er det eneste som funker. Drit i forliksråd, politi, etc etc. Det som funker er å stkremme dritten av dem. Det er helt utrolig hvor mye respekt man kan få av å være illrød i trynet og skrike til folk.. Gjerne når andre naboer er ute sånn at du driter dem ut. Når folk ikke har respekt kan du like godt bli nabolagets bølle. Folk lar deg være i fred da hvertfall:-) Her ringer du politiet og begjærer hunden avlivet. Jeg ble angrepet selv av en hund og fikk den avlivet som følger av dette. gjør ikke politiet det så gjør du det selv. En hund som er løs er heller ikke lov så du kan ta det den veien også.
morteym Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg hadde nabo utenfor vinduet tidlig på morgen hver dag som skrek og hylte til ungene og mannen. De hadde trampoline som kunne bråke sent på kveld eller tidlig, og sønnen spilte hocky eller fotball mot veggen, og i tillegg spylte kjærringa steinene i gården med høyttrykkspyler kl 9 på en søndag osv. Det var et helvette å jobbe skift da! Men da naboen tvers over veien hadde bilen på tomgang et kvarter for å justere noe på motoren så skrek hun og kjefta at det forstyrra hele nabolaget og at huset hennes ble forpesta med eksos!! Syk drittkjærring. Når de endelig var dratt, så sto den svære hundefaenskapen og bjeffa hele dagen. Det var et mareritt, virkelig godt å flytte derfra. Ang hunden din så kan den trenes opp til å tåle fyrværkeri. Kan eks spille av lydene på bånd med lav styrke først, har sett på tv
Anbefalte innlegg