Gå til innhold

Hva skjer mellom Trondheim og Saltfjellet?!! Dritt-veier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er litt lei etter å ha kjørt 7-8 timer på helt rævva veier. E6'en er jo totalt råtnet vekk. Det er hull på størrelse med komlokk midt på veien, og alt er ugjevnt.. Helt sykt ugjevnt. Hadde hjulslipp på asfalten for å stoppe for humper i veien.

De er så store at bilen nærmest hopper opp og ned. Og store smell i forstilling hver 100m.

Er så forbanna over den råtne veistandarden vi har her. Dog er det bedre lengre nordover, og veien ut mot Bodø (rv80) er jo en drøm å kjøre på i forhold..

Andre som har kjørt denne strekninga i det siste?

Skrevet

Jeg kjørte denne strekningen i Juni ifjor og kjenner igjen mye av det du sier. Drepte en demper samt måtte stoppe to ganger og feste blinklyset for det begynte å skli ut av forskjermen. Tror faktisk jeg hoppet med bilen et par plasser! Men er kanskje litt hardt å ta i å si at det er dårlig vei helt fra Trondheim. Er vel først nord for grong i Nord Trøndelag veien begynner å bli dårlig.

Skrevet

Veian her oppe råtner bort,, å de blir bare lappa samme :evil: men heldigvis hold vi på med veipakke salten nu,, men alle pengan til veiprosjektet blir finansiert med bom stasjoner :evil: så man kan jo lur kor alle pengan fra veiangifta vi betal går :?:

Norge e ett korupt land uten at vi reagere på det..

Skrevet

Dårlige veier er nok noe som er jevnt over det samme i hele Norge gitt. Samme her på Toten også.

Skrevet
Jeg kjørte denne strekningen i Juni ifjor og kjenner igjen mye av det du sier. Drepte en demper samt måtte stoppe to ganger og feste blinklyset for det begynte å skli ut av forskjermen. Tror faktisk jeg hoppet med bilen et par plasser! Men er kanskje litt hardt å ta i å si at det er dårlig vei helt fra Trondheim. Er vel først nord for grong i Nord Trøndelag veien begynner å bli dårlig.

Jeg kan ikke fatte at dette er noe man MÅ gjøre noe med, for nå er det så ille at det ikke bare er farlig for bilen..

Ja, det er vel nord for grong, og det er noe få strekker som er greie.. Men det er i all hovedsak ubrukelig veier..

Skrevet

Nordland fylkeskommune bruker jo like mye penger på vei som ei gjennomsnittelig kenyansk fjellbygd! Da jeg var i Tromsø og hentet bilen i fjor sommer, satt jeg med hjertet i halsen gjennom hele Nordland! Skandaløse veier!

Skrevet

Grunn til at noen veier i salten område ikke blir vedlikeholdt nu e på grunn av at det blir bygd nye veier,, jobb selv nu på den nye saltstraum veien utfør bodø

vis man skal snakk om dålige veier i nordland så kan vel vei strekka fauske-bognes nevnes,,, sku tru veien va laga på 1900 tallet

Skrevet

Jobba der i hele sommer og høst... Et sant helvete å kjøre på. Trodde jeg skulle frontkollidere et par ganger i uka også. Lastebilene må jo stjele halvparten av filen din for å komme seg frem på den allerede ræva veistandaren.

Skrevet
SV politikerne svikter jo som vanlig.

Var det noe nytt? SV har aldri lagt to pinner i kryss for å skaffe mere penger til vei i Norge. Det kommer aldri til å skje heller fra kommunistene på Stortinget.

SV vil avskaffe bilen og legge skinner over hele Norge.

Skrevet
SV politikerne svikter jo som vanlig.

Var det noe nytt? SV har aldri lagt to pinner i kryss for å skaffe mere penger til vei i Norge. Det kommer aldri til å skje heller fra kommunistene på Stortinget.

SV vil avskaffe bilen og legge skinner over hele Norge.

Tror faktisk ikke FRP hadde gjort så mye mer for å bedre veiene i Nord Norge. De er litt de som prøver å være de kule gutta i klassen. Så tror de heller hadde satset mer der det er mest folk, nemlig på østlandet kontra å fjerne farlige veier på vestlandet og i nordnorge. Bygger de fine veier i nord norge f. eks. kommer hele Østlandet til å klage på at de ikke ser noe til veiavgiftene og skattene de betaler, Noe som igjen blir brukt imot de ved neste valg. Tipper flere faktisk ville vært dumme nok til å si at i nord norge kjører de bare snøscooter, så der trenger de ikke bilveier :roll: Men generelt i norge så diskriminerer makten distriktene. Vi som bor i Storbyene har mye bedre veier enn de som bor i distriktene og plasser med færre folk. Er mer trafikk her, men samtidig Så kan ingenting forsvare de latterlig dårlige veiene som finnes utenfor byene. Det kjøres også mye langtransport på en del av disse og det skaper mange farlige situasjoner. Politikerne i norge er alt for redde for å miste makten og derfor konsentrerer de seg kun om hvordan de kan tilfredstille byene der det bor flest stemmer. Regner med Tromsø også har bedre veien enn resten av Nord norge?

det var min mening :lol:

Skrevet

Min erfaring er stikk i strid med din. Var på Vestlandet for noen år siden og det var de beste veiene jeg noengang hadde kjørt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...