RogE36R Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Her har vi tydligvis M///3 go-gutten igjen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Her gadd han ikke skrive det, men er samme karen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Viktig å holde øye med ham hehe Men har man kostet på en bil store summer dersom man setter på noe M-plast? Og slike kommentarer faller aldri i smak: "Uten tvil den mest strøkene 320 på markedet med full M///3 optikk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hehe.. Gikk no ut med rett tlf.nr no da.. Må innrømme det at eg sjekket han på skattelistene Han er ikke akkurat ungdom og tjener meget bra. Men var ikke forrige annonsene fra oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Det har også blitt investert i Rieger øyelokk på bilen. invistert 350kr faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Dette er vel den samme som K.B? hehe, morsom fyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3thecar Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 han hadde greit med penger han ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 han her er nesten som flatlus....når du først tror han har gitt seg, så kommern tilbake med et smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Får ikke sett jeg, virker som pcen min har fått noe alvorlig vrangforestillinger mot finn.no. Eneste nettsiden som ikke fungerer. Men jeg har faktisk sendt en del sms med denne K.B.. Måtte få forklaring på en del av det som sto i annonsene hans, blant annet dobbel servo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hva svarte han på de meldingene da? fristen på å finne ut hva den derre servoen er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hva fikk du vite om dobbel sevro da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Viktig å holde øye med ham heheMen har man kostet på en bil store summer dersom man setter på noe M-plast? Og slike kommentarer faller aldri i smak: "Uten tvil den mest strøkene 320 på markedet med full M///3 optikk" Spesielt når han bruker det om alle bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Han svarte, veldig kjapt til og med.. Nei, dobbel servo var noe han hadde kjøpt i India eller noe slikt noe, hvis jeg ikke husker feil. Skrev alle svarene jeg fikk av han i en eller annen tråd her. Jeg spurte hva prisen på det var, hvordan det fungerte osv.. Det står som sagt i forumet her et sted, kanskje i i tulletråden eller den gamle tråden om han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Men har man kostet på en bil store summer dersom man setter på noe M-plast? Eeh, ja... Om han mener at det er originale ettermonterte M3 deler, så skal jeg skrive under på at det koster en stor sum. 18" felgene og supersport dempere og fjærer er ikke gratis det heller. Bilen er forresten solgt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Er ikke den burgunderrøde Bmw'n en bil som har vært her inne på forumet? Med en del høyere km stand? Er noe kjent med den ihvertfall. Skal vi dra å se på bil over påske Anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Den så noe kjent ut ja. Jaja, bare send på en meld når du er i oslo igjen det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå