wicky124 Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 kanskje satse på disse ringene istedet for å betale 3tusen for nye lykter til e39...
awt Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Her er noen bilder av ringene på bilen min. Jeg fant ut at det er veldig vanskelig (ihvertfall for meg) å ta bilder av angel-eyes. Så om noen har tips til hvordan det kan gjøres, uten at det blir en stor mengde lys rundt lyktene hadde jeg vært takknemlig for det. Har av og til litt problemer med at noen av ringene lyser svakt når jeg skrur de på, men ikke funnet utav hvorfor. Jeg tror det kan være dårlig kontakt et sted, men kan ikke helt forstå det heller.
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 sett xenon kitt i tåkelysa awt, så blir det en bra kombinasjon med fargene på lysa
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 hehehe. sant nok superbeetle. på e30, e34 og de gamle bmw`ene med dobble lykter, så blir dette sjeldent fint. men på de nyere bilene som blir levert med dette orginalt, så ser jeg ikke noe galt i å sette i aftermarket-ringer så lenge det blir fint gjort.
Diesel power Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Her er noen bilder av ringene på bilen min. Jeg fant ut at det er veldig vanskelig (ihvertfall for meg) å ta bilder av angel-eyes. Så om noen har tips til hvordan det kan gjøres, uten at det blir en stor mengde lys rundt lyktene hadde jeg vært takknemlig for det. Spørs litt hva kamera du har, men dette handler om lyskontroll, tenker da ikke bare på lyset fra ringene Dette kan reguleres på mange måter, jeg ser at du har en mørk bil. Jeg ville forsøkt å tatt bilder mot lys bakgrunn, ikke i sterkt sollys, men litt sent på dagen. Deretter ville jeg forsøkt å fått fronten som skyggeside for det lyset som kommer, årsaken er at nå så vil det naturlige lyset gjøre at bilen blir bra eksponert, mens kameraet/ lyset du lager kontrollerer fronten. Nå ville jeg lekt meg med forskjellige lukkertider, avstander, blitz mm. Hvis du ikke har kamera med denne funksjonen, men kun ett kompaktkamera så gir dette større utfordringer. Nr.1 Blitzen din "skyter/fyller" knapest 5m om du har ett bra kamera. Derfor trenger du hjelp her, og igjen, lyskontroll. Sett opp en arbeidslampe og forsøk med flere avstander. Forsøk også å holde et helt hvit og nesten gjennomsiktig tørkle framfor blitzen, ikke dekk til linsen Dette er ett triks også for bilder innedørs av folk. Lyset blir mye behageligere og langt jevnere. Lykke til, og til slutt bare en god regel jeg følger slavisk, knips det du makter. Idag er det digitalt, og du velger de 1-10 bildene du synes ble bra, de resterende 50-200 bildene kaster/sletter du Tenk på dette: De fleste har vel vært hos fotograf i forbindelse med konfirmasjon, bryllup e.lign. Dette er proffe folk, og de skyter fjerne 100-200 bilder iløpet en slik sesjon, også plukker de ut 1-20 bilder som er bra/noenlunde bra. Tenk da på oss som er amatører, vi ser ett motiv som bare er så rått at dette må vi få foreviget. Hva gjør de fleste.......? Jo de knipser ett enkelt bilde og rusher hjem for å vise sin utrolige opplevelse, bare for å bli skuffet. Så husk en ting, ser du ett motiv, knips det du makter, med og uten blitz, fra forskjellige vinkler om mulig, lukkertider osv osv. Lek med kameraet,idag koster det ingen ting, annet en noe ekstra tid.
awt Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 sett xenon kitt i tåkelysa awt, så blir det en bra kombinasjon med fargene på lysa Jeg har tenkt tanken, må bare finne ut lovligheten rundt dette, da jeg vil at ting skal være mest mulig "etter boka". --- Tusen takk for mange gode tips Diesel power. Jeg har dessverre bare et kompaktkamera som du sier, så jeg vet begrensningene begynner allerede der. Det er riktignok et ganske bra kompaktkamera (Ixus 850 IS), men det fortsatt et kompaktkamera. Skal forsøke å følge disse tipsene, da jeg holdt på å rive av meg hodet av forargelse i går. Har prøvt å stille alt mellom himmel og jord på det dumme kameraet uten at det ble så veldig bra. Er enig i det du sier angående at folk tar altfor få bilder av ting, jeg skjønner heller ikke helt poenget med dette. Er jeg på biltreff o.l. tar jeg veldig mange bilder av hver eneste bil, selv om det ikke er vits. Er vanskelig å se om bildene blir bra eller ikke på selve kameraet.
THE WOLF Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Har akkurat vært på EU på NAF med xenon i sprederene,og det gikk fint det. 0 feil
Gunnar Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 E32 ser bra ut med angeleyes... Syns den ser akkurat like fjern ut som sine mindre søsken E30 og E34 jeg da. Det er jo akkurat samme lykter. SYRE-look.
wicky124 Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 nei faktisk ikke..kompis av meg har e34 med AE lykter og den ser teit ut, men min ser faktisk bra ut...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 støtter opp om gunnar jeg... de skulle vært åpne i toppen, og ikke ha vært slik at du ser pærene... men så lenge du syntes det er bra, er det jo greit
-Anders- Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Det ser SÅ jalla ut når man ser de 4 pærene i hver ring. Hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke vært så ille.
Gunnar Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Du har jo da også en annen type enn de normale syreringene man får kjøpt. Dine lyser ikke så mye, og det ser bedre ut, men samtidig ødelegges det av de fire LEDsa som er synlige i ringene dine. Ringene må være jevne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå