Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn. Ja jeg er meget fornøyd med AE'ene som du hjalp meg med S.Arnesen.

Ble pent som bare det. :D Til og meg samboeren la merke til dem, (sjelden hun legger merke til noe på biler , hehe)

Skal legge inn et par bilder etter jobben i dag.

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Synd de bare har "blå".. originalfargen er så mye penere!

De er ikke BLÅ, men de har litt BLÅskjær i seg. Og personlig så synes jeg det er penere på de bilene som har blå xenon i grøftelysa. Da blir det litt finere sammensetning. :D Men smak og behag...

Skrevet

Nå er jeg av de som syns grøftelys er bare tull, og ikke har jeg noe behov for å tilkalle meg unødig oppmerksomhet fra Onkel, så jeg kjører bare med nærlys, og da syns jeg faktisk at gule (originalfargede) AE gir fin kontrast til xenonlampene... men er fortsatt usikker på om det gjør seg på E38. De fleste jeg ser har blåhvite, eller slike gule med 5-6 lamper rundt, og det liker jeg ikke.

Skrevet
Nå er jeg av de som syns grøftelys er bare tull, og ikke har jeg noe behov for å tilkalle meg unødig oppmerksomhet fra Onkel, så jeg kjører bare med nærlys, og da syns jeg faktisk at gule (originalfargede) AE gir fin kontrast til xenonlampene... men er fortsatt usikker på om det gjør seg på E38. De fleste jeg ser har blåhvite, eller slike gule med 5-6 lamper rundt, og det liker jeg ikke.

jeg er også av oppfattningen av at 5ere og 7ere "må" ha gule ringer... passer liksom best til karrosseriet, men disse herre e36ene og e46ene er biler som passer mer ccfl ringer... (selfølgelig litt utifra farge på bilen også da...)

sorte/mørke 3serier passer ccfl, mens røde/grønne er finest med gule syntes jeg... ;-)

Skrevet

Kan være enig i at 7'ere og 5'ere ikke passer det så godt som 3'ere, men synes det fortsatt er fint. og som sagt smak og behag.

Mens på min mørkeblå touring så gjorde det seg betraktelig :D

6q0m5u5zhnab2bi50aq3.jpg

xlcd1r53wvpqc05xudlq.jpg

fryf8jnabx23o50ycqqp.jpg

Skrevet
Problemet med de blåhvite ringene er at det ser så ettermontert ut.. det blir litt som blå leds i spylerdysene.. ;)

Det er jo mye av delene som man kan tenke "åh ettermontert" men kan se litt stilig ut da... og ae'ne som de fleste har ettermontert nå kan jeg ikke akuratt sammenligne med leds i spylerdysene... men men.. nok OT...:D

Skrevet
Problemet med de blåhvite ringene er at det ser så ettermontert ut.. det blir litt som blå leds i spylerdysene.. ;)

Skjønner godt hva du mener, og er også den følelsen jeg får hver gang jeg ser min egen bil med lyset tent også.

Nå lakket jeg forøvrig ringene mine med grå sotings spray for og dempe dette blåskjæret, men ble ikke fornøyd.

Skrevet
hvordan er holdbarheten på disse ringene fra biltema? Driver å vurderer å gå til innkjøp av slike..

Les litt bakover i tråden, står jo hundre innlegg om akkurat det.

Noen fungerer en time, andre har fungert helt fint i et år..

Skrevet
Synd de bare har "blå".. originalfargen er så mye penere!

Er enig, kunne heller tenkt meg litt gulere lys i mine, men til den prisen får det heller være. :)

Skrevet

SÅ ille er det strengtalt ikke da ;-) hehe

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var jeg å byttet inn ringene på biltema, 3 gang de røyk.

Så om jeg har vært ekstremt uheldig vet jeg ikke, men satt heller på Hella-lykter med ringer (selv om de er opp-ned).

Spurte også om det var mye problemer med de, og svaret er var JA :?

Skrevet
Da var jeg å byttet inn ringene på biltema, 3 gang de røyk.

Så om jeg har vært ekstremt uheldig vet jeg ikke, men satt heller på Hella-lykter med ringer (selv om de er opp-ned).

Vekk fra hyllene med driten.

Spurte også om det var mye problemer med de, og svaret er var JA :?

Som med så mye annet dem selger. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...