Yngvejos Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Har satt en 87 modell m20b27 i min 88 325i. Ved hjernen er det en liten plugg som går til tenning, forbruksmåler og turteller. Vet noen hvor ledningene til turteller og forbruk skal ende opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 en tre-pins kontakt? hvis det er den så skal det hvertfall sitte en slik på motorstikket ditt også Edit: 88 modell har vel ikke denne på motorsiden, bruker du lednigsnettet fra din 88 eller fra b27en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg bruker 87 nettet. Den pluggen er inne i coupeen sammen med hjernen. Motorstikkene er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 En ting til. Jeg har denne ledningen som er løs. Noen som vet hva den er til? Nå begynner det å haste litt med hvor 3-pinns pluggen skal ende opp. Vil ha bilen komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 til meg hang de no en slik 3pins inne i bilen som jikk bort mot speedo og denne ledningen atme topp deksle der henger løst på begge mine motorer, men funker de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå