morten1337 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Har mista alle nøkkler som finns til bilen min:P hva gjør jeg nå? og hva vil det koste? bilen er åpen... Takker for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Kommer litt an på hvilken bil du har, er det av en ganske ny type, kan du fort regne med 4-5000.- for 2 nye nøkler. mens er det en eldre bil, uten startsperre, å låsene ikke er byttet, så slipper du vel unna med noen hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Du trenger vel slipekoden til nøklene, samt et nytt nøkkelsett og en nøkkelsliper så er du nok back on track Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Du trenger vel slipekoden til nøklene, samt et nytt nøkkelsett og en nøkkelsliper så er du nok back on track hvor får jeg slipekoden da? har hørt at merkeverksted får den via vognkort? kan ikke finne den selv på nettet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Du trenger vel slipekoden til nøklene, samt et nytt nøkkelsett og en nøkkelsliper så er du nok back on track hvor får jeg slipekoden da? har hørt at merkeverksted får den via vognkort? kan ikke finne den selv på nettet da? De finner den nok på verksted ved hjelp av chassisnr som står på vognkortet ja Håper for din skyld at du ikke finner den på internet Da kan jo hvem som helst slipe seg en nøkkel som passer din bil og det er ikke akkurat heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Ta med vognkort og legitimasjon til din lokale BMW forhandler, så ordner de nye nøkler til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 1900 tror eg d va for ein nøkkel t min (e-39) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Til e36 koster det 280 tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 1900 tror eg d va for ein nøkkel t min (e-39)Var dette for en vanlig nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hadde vert greit å opplyst om hvilken bil det gjelder, så kunne du kansje fått et eksakt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Oppgi chassienr. til en forhandler så tar det en ukes tid å få nye nøkkler. Du må dokumenter du eier bilen da. Programmerbar-nøkkel koster ca 2000.- vanlig nøkkel evt m. lys ca 300.- Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå