Fredrik Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Jeg føler meg ikke vel når jeg går med capser/jakker etc. med BMW-logo overhodet, og så har folk tenkt å tatovere det på seg! Vi er jammen forskjellige.. Jeg har et par BMW capser, men jeg bruker de aldri... nettopp fordi jeg heller ikke føler meg helt vel når jeg går med dem. Jeg er sikkert for gammel, men jeg gikk ikke med BMW effekter da jeg var yngre heller... og en tatoo (av alle slag) er absolut helt utelukket for min del. Det er bra vi har friheten til å velge selv...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Tatoverer ikke rondell og BMW på armen. Men tenkte ///M nede på høyre håndledd... Rånete kanskje, men det er det jommen å legge inn over 4000 innlegg her, og stille på bimmertreff hver 14 dag osv, også
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Blir "mobbet" av de andre mekanikerne på jobb for entusiasmen Men jaggu flyr de og ser på bimmere til salgs hele gjengen... Hadde vært morro å ha et merke å "terge" dem med tenkte jeg. Vi er bimmerfrelst hele familien, og som nevnt griner unga når jeg henter dem i barnehagen med opelen
Spiritus Sancti Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 En kompis har ///m på brystet.. Kult men harry;)
Fredrik Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Tatoverer ikke rondell og BMW på armen.Men tenkte ///M nede på høyre håndledd... Rånete kanskje, men det er det jommen å legge inn over 4000 innlegg her, og stille på bimmertreff hver 14 dag osv, også Forstå meg (og sikkert Gunnar også) rett... vi har alle våre laster og lyster... og ingen kan gjøre krav på å ha rett eller ha bedre/dårligere smak enn andre. Vi har ganske enkelt forskjellige ønsker og lyster... og jeg/vi respekterer naturligvis din entusiasme (selvom en BMW tatoo er litt harry)...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Er Harry og bruke så mye tid og penger på gamle biler også. Men du har rett Fredrik, skal vurdere det grundig... Uansett er det interessen for bimmer som har styrt livet mitt de siste 5 åra, gjort at jeg har utdannet meg til mekaniker på fritid osv...
Mr.Silver Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Synes du skal gå for det jeg Har lenge vurdert selv å lure en rondell eller ///M på en eller annen plass, men ikke funnet noen jeg liker, å heller ikke fått overtalt fruen til at dette kan bli bra hehe.. Endte opp med annen tattoo forrige fritur. Å større blir den snart. farlig dette, blir bitt av basillen. hehe.
Patrick B Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Hvorfor ikke tattovere: Bayerische Motoren Werke med en pen skrift da?
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Viktig å finne tattovør uten dysleksi i tilfelle
viplash Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Får hjelpe deg litt igjen.... ? Den nøkkelringen har jeg. DEn er fin tihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå