Gå til innhold

Min 323Ci Cab*Nye 19" sommer sko*

Share

Anbefalte innlegg

Grattis med nydelig bil! Topasblå er den desidert fineste fargen på E46 spør du meg :)

Takk for det, da har vi lik smak gitt :)

qyhcriouamkdi9c2997g.jpg

Hvilket innpress, felgbredde og dekkstørrelse kjørte du med her? Ser ut til å bygge rimelig bra ut mot buen. Måtte du valse?

Måtte ikke valse noe med disse felgene, bygde perfekt ut dissa :) Det var 19" mener og huske at de var 8,5" breie og at inpresset var ET35. Men er ikke 100% sikker på det. Kjørte med 235/35 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte ha bilen til "legen" idag, da jeg igår begynte å få problemer med tomgang og aks på bilen :( Heldigvis var det ikke værre enn at jeg måtte bytte innsugsføler til kammen! puhh...

Så nå går den som normalt igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var første dag med mulighet for å kjøre toppløst, og det var utrolig deilig :D Blir nok en tur til bare jeg får kastet i meg noe føde.. :)

Er det noen som veit om det finnes noen ferdigløsninger for å kunne heise hardtoppen opp i garasjetaket ? Var på Autozentrum i sta, og dem sa at det ikke finnes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var første dag med mulighet for å kjøre toppløst, og det var utrolig deilig :D Blir nok en tur til bare jeg får kastet i meg noe føde.. :)

Er det noen som veit om det finnes noen ferdigløsninger for å kunne heise hardtoppen opp i garasjetaket ? Var på Autozentrum i sta, og dem sa at det ikke finnes.....

Så det er du som kjøpte cabrio'en til Morten ja, fin bil dette, og tar det som en selvfølge at den er i bra stand også (driver av motor technik)

Hva den mannen ikke kan om BMW er ikke verdt å vite tror jeg.

Det finnes orginale anordninger til å feste hardtoppen i tak, rart ikke Autozentrum visste dette?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D Det var jeg som kjøpte Cab'en til Morten. Kjempehygggelig kar det. Bilen er veldig strøken den ja :)

Mente at Morten sa det fantes, så jeg var på Autozentrum etter jobb idag for å høre om dem hadde. Men der sa han som satt bak disken på delelageret at det fantes ikke noe originalt til det. ? ? ?

Får ringe dem i morra og sjekke en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut en tur å kjøre toppløst idag :) Det var utrolig deilig, selvom det kunne godt vært litt varmere i luften..

Tok med meg kameraet og knipset noen nye bilder :) Legger ut noen av dem her, for vet at folket liker bilder :D

00oup327c1mnez7xushq.jpg

Når jeg ser dette, innser jeg bare at jeg er nødt til å gå til innkjøp av senkesett. Har lyst på justerbart, men vet ikke helt hva jeg skal gå for! Noen som har kjennskap til det som selges hos motortechnik, Lowtec H9.2 ??

9wfpd2ahle30tzzxoy47.jpg

ccqlvl782ffedx0xy9v2.jpg

j61ron0qnsz36onjszir.jpg

agx2pv17g0wx7zywcp5t.jpg

Vurdere å selge sommerskoa, til fordel for nye 19". Noen som er interessert i å kjøpe disse som står på bilen nå?? Det er 8,5*18 med 225/40 fulda dekk. Inpress på 38. Gi isåfall beskjed på PM !

cr5w5jqalc5j3oghejpd.jpg

rh4ise8hus3hty07e9f6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent :cool: Men en senk gjør seg, ja ;)

Hadde av taket på min i går også.. Kjørte ikke mer enn et par km før det ble for kaldt. Må nok vente til nærmere 17 mai..

Var faktisk ikke kaldt å kjøre med taket nede idag, har jo vært +15 idag, så det er ikke værst. Kommer vel også litt ann på hvor fort man kjører :) Hadde nok blitt for kaldt å kjøre på motorveien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått rota meg til å bestille justerbart senkesett. Siden jeg ikke har mest med cash nå, så gikk jeg for ett Cobra sett fra autospar:? Håper ikke jeg blir missfornøyd med det... Får det vel enten i morra eller Fredag. Har time på verksted for montering på Onsdag til uka. Gleder meg som en liten unge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være grei kvalitet på dem, og de har bra garanti på produktene sine vet jeg. Har sett litt på det selv... Gikk du for den "normale" utgaven, eller det i rustfritt som koster 1000-1500kr mer?

Jeg gikk for den 'normale' utgaven, dem hadde tilbud på den nå. Så fikk settet for 5600,- :D Settet i rustfritt hadde dem heller ikke på lager, så da hadde det sikkert tatt lang tid før jeg hadde fått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skal være grei kvalitet på dem, og de har bra garanti på produktene sine vet jeg. Har sett litt på det selv... Gikk du for den "normale" utgaven, eller det i rustfritt som koster 1000-1500kr mer?

Jeg gikk for den 'normale' utgaven, dem hadde tilbud på den nå. Så fikk settet for 5600,- :D Settet i rustfritt hadde dem heller ikke på lager, så da hadde det sikkert tatt lang tid før jeg hadde fått det.

Da er senkesettet montert og jeg har fått justert det sånn jeg vil ha det! Dette var passe stivt og jeg syns det blei ganske bra :D Litt vel lav, men man må lide for skjønnheten :P ..

Hva syns dere ?

Legger ved noen nye bilder :)

u6luqjimwax7rn6taba2.jpg

vcb5rxa7of1leva9vyzy.jpg

ljaa3zkq4wzpr8fh5ep8.jpg

1npigg2lghcx5ystc7e0.jpg

t1j844c0cx1fmh9v139w.jpg

etcfg6tul5ycimstzeok.jpg

8y4lgfm1d5bekq57ug5z.jpg

jpcqff25isjmehuv8j5h.jpg

Begynner å bli veldig fornøyd med cab'en nå :) Eneste som jeg ønsker meg videre nå er:

* M3 speil

* M3 list på bagasje lokket

* Nye felger i 19" som bygger litt mer ut. (noen som har forslag til felger ?)

Men nå ta litt etterhvert :lol:

Også tror jeg at jeg skal fjærne 323 Ci merket bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så bra ut, men er ikke for lavt. Har jo mye å gå på hehe Men siden du har justerbart senkesett ville jeg spacet ut felgene litt for å få dem lengre ut i hjulbuen. Du kan jo bare stive opp demperne så de ikke subber :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...