Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kommer snart til å kjøpe meg en todørs E30, men er litt usikker på baksetene. Er det plass til en person på 180cm+ bak der, eller er taket for lavt (evnt hva er "makshøyden" på en person som kan sitte der)? Og hvordan er beinplassen? Jeg vet jo at det er ganske liten plass baki der, men det jeg lurer på er om det er mulig å bruke de i det hele tatt. Jeg har ikke tenkt til å drive noe Taxi akkurat, men bakseter er jo greit å ha de få gangene jeg trenger plass til flere personer.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha E30 uavhengig av hvor brukbare baksetene er, og om det er alt for trangt baki der så kommer jeg heller til å rive ut baksetene og hive inn bur og bøttestoler. Er jo selvfølgelig det som er grommest, men da må jeg ha enda en bil med bakseter, noe jeg er usikker på om jeg har penger til.

Noen som har/kan ta bilder av baksetene og beinplassen i en todørs E30 med forsetene i den stillingen dere bruker til vanlig? Kunne vært greit å se hvor mye plass det er der. En person på 170-190 cm baki der kunne også vært greit å se bilder av, hvis det er mulig.

Skrevet

er 180 selv, men liker å ha framstolene veldig langt bak. har opplevd flere ganger at folk som er like høy eller høyere enn meg må stille førerstolen fram etter at jeg har kjørt.

så på bildet her så står nok framstolene forholdsvis langt bak.

0tpbtv3vpvzm9b5w9861.jpg

så visst det er langbeinte folk som sitter framme, så er det ikke så mye plass igjen bak.

prøvde ikke baksetet så mye, men kan ikke huske at det føltes noe spesiellt lavt oppunder taket da.

Skrevet

En E30 er mest en tomannsbil. Spør du meg. Jeg har fått utallige klager på beinplassen bak førerstol.

Edit; Jeg måtte jo legge til litt bilder. Ett bein på vær side av stol går.(Da får man litt problemer og komme til eventuelt sveiv om man har en firedørs) Men da kan man kun ha 2 baki. Jeg er 183 høy. 2/4 dørs er samme plassen innvendig. (Jeg har en 2 dørs og, men uten stoler i, så vanskelig og ta bilder der og.)

i7891f2epws68yotx2by.jpg

vl6o65c8v38zbpzrmf5j.jpg

Skrevet

jeg er 190 og sitter nok ikke så komfortabelt bak der. men som jeg tenker når folk skal sitte på: det er dems og ikke ditt problem at det er trangt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...