Gå til innhold

Min nylakkerte M5

Tam
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut Tam.

Husker du hvor alle skruene skal #-o:P

Selvom du ikke har tid til bilder her, så er det lurt å ta noen underveis, blir jo en dokumentasjon ved seinere evt. salg :idea:

Og så kan du jo alltid laste opp her seinere. Men sleng litt her inn en gang imellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt mange 100 bilder for å få allt korrekt på plass igjen men har ikke hatt ork til å sortere og legge de ut her. Slenger nok ut noe mer når jeg får tid. Skal lage byggedokumentasjon når jeg er ferdig med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 months later...

Har gjort litt siden sist selv om det har vært lite oppdateringer. Motor er på plass med ny girkasse og ny clutch. Alle foringer i bakstilling er byttet. Nesten alt interiør er på plass. Det som mangler nå er å sette bakstillingen på plass og legge opp litt rør til nivåreguleringen bak og å montere dører, skjørt,skjermer, fangere og panser.

Hentet de siste lakkeret delene i dag. Lakkert av NeonMuffler selvfølgelig som aldri blir fornøyd og ser feil som ingen andre ser. :D

Bilen har de ganske uvanlige gule hovedlykter, originalt levert til Sveits og Frankrike derfor er skjørt og nederste del av spoiler foran og bak er lakkert i original sølvfarge men tilsatt litt gull slik at i spesielt lys skinner de med svakt gullskjær som matcher lyktene.

tmxblkjr20dh9x3he1o7.jpg

uvmqhm6wakz2ozdxms2z.jpg

e2uuqnze7mgbh7r24s0m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Har vært lat i det siste og ikke gjort spesielt mye.

Har satt på nye skiver bak og byttet alle bremseslanger mot stålomspunne utgaver stedet.

dlw6qhm4zdih04wl96kj.jpg

Slik står bilen i dag.

5f5i12yluz2txvyu90dg.jpg

Mangler førerdør da den jeg har ikke er bra nok for NeonMuffler så har noen i Oslo området en bra førerdør er det bare å si i fra.

Har montert alt interiør (nesten) og holder på å montere alarm med startsperre med varsel til fjernkontroll derom noen prøver seg på bilen.

Det som mangler er å feste eksosanlegg, montere sideskjørt, radiatorer (vann og klima) forskermer , fanger foran og bak + polering av felgbaner.

For å spare litt penger bruker jeg litt tid på å skaffe deler som skal byttes. Er mye forskjeller på samme del , fra samme fabrikk men forskjellig butikk. Mye kjøpes fra Koed eller importeres fra USA - Tyskland og England.

Har montert sorte originale Hella baklykter og fikk tak i gule Hella hovedlykter fra Tyskland. Det er det ikke mange som har her i Norge. Gule hovedlys er lekkert mot fargen på bilen og brukte litt tid på å få tak i lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...