Tam Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Bygger og har lite tid til bilder. Montert dashbord og ferdig med ledningsnett i dag + byttet alle deler i forstilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser bra ut Tam. Husker du hvor alle skruene skal Selvom du ikke har tid til bilder her, så er det lurt å ta noen underveis, blir jo en dokumentasjon ved seinere evt. salg Og så kan du jo alltid laste opp her seinere. Men sleng litt her inn en gang imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Har tatt mange 100 bilder for å få allt korrekt på plass igjen men har ikke hatt ork til å sortere og legge de ut her. Slenger nok ut noe mer når jeg får tid. Skal lage byggedokumentasjon når jeg er ferdig med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 oi! det var en fin farge!! ferdig med bilen? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Har gjort litt siden sist selv om det har vært lite oppdateringer. Motor er på plass med ny girkasse og ny clutch. Alle foringer i bakstilling er byttet. Nesten alt interiør er på plass. Det som mangler nå er å sette bakstillingen på plass og legge opp litt rør til nivåreguleringen bak og å montere dører, skjørt,skjermer, fangere og panser. Hentet de siste lakkeret delene i dag. Lakkert av NeonMuffler selvfølgelig som aldri blir fornøyd og ser feil som ingen andre ser. Bilen har de ganske uvanlige gule hovedlykter, originalt levert til Sveits og Frankrike derfor er skjørt og nederste del av spoiler foran og bak er lakkert i original sølvfarge men tilsatt litt gull slik at i spesielt lys skinner de med svakt gullskjær som matcher lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Motor på vei ut Nylakkert motorrom venter på motor. Alle slitedeler byttes før montering. Rattstamme og dashbord byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Bra prosjekt, skjer det noe her nå? eller er kanskje bilen ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 kommer senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Har vært lat i det siste og ikke gjort spesielt mye. Har satt på nye skiver bak og byttet alle bremseslanger mot stålomspunne utgaver stedet. Slik står bilen i dag. Mangler førerdør da den jeg har ikke er bra nok for NeonMuffler så har noen i Oslo området en bra førerdør er det bare å si i fra. Har montert alt interiør (nesten) og holder på å montere alarm med startsperre med varsel til fjernkontroll derom noen prøver seg på bilen. Det som mangler er å feste eksosanlegg, montere sideskjørt, radiatorer (vann og klima) forskermer , fanger foran og bak + polering av felgbaner. For å spare litt penger bruker jeg litt tid på å skaffe deler som skal byttes. Er mye forskjeller på samme del , fra samme fabrikk men forskjellig butikk. Mye kjøpes fra Koed eller importeres fra USA - Tyskland og England. Har montert sorte originale Hella baklykter og fikk tak i gule Hella hovedlykter fra Tyskland. Det er det ikke mange som har her i Norge. Gule hovedlys er lekkert mot fargen på bilen og brukte litt tid på å få tak i lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Utrolig pen farge det der Blir spennende følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Om det er så lekkert med gule frontlykter så kan du sørn meg slenge ut bilder av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Bilder kommer når de er ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 ser ut som et lekkert prosjekt:) har samme farge på min m5 som forøvrig fikk ny lakk i fjor:) gleder meg til å se den ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå