Tam Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 M5 er nå ferdig og godkjent ombygget uten en enste anmerkining hos trafikkstasjonen i Oslo. Bildene er tatt i hallen til trafikkstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Gratulerer! Deilig å kjøre rundt med helt lovlig og godkjent M5 tenker jeg Men fikk du virkelig godkjent den med mørke baklykter og gule forlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Gratulerer! Deilig å kjøre rundt med helt lovlig og godkjent M5 tenker jeg Men fikk du virkelig godkjent den med mørke baklykter og gule forlykter? Takker, er fornøyd med godkjennelsen. Den er godkjent som 4 seter pga forakselvekt. Kunne vist den høsten 2009 men valgte å teste ut endel før jeg dro til trafikkstasjonen + at jeg har drevet med mye annet å våres/sommer og ikke hatt tid til bilen. Lyktene bak er originale sorte Hella som er E-merket og godkjent. Lyktene foran er også E-merket og originale Hella som er gule, ble levert til Sveits og Frankrike men det er ikke mange som har disse og de fleste tror de er gule pga film men dette er ekte gule , godkjente lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hadde egentlig regna med det, ellers hadde vel våre venner i Staten gitt deg mangellapp på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Hadde egentlig regna med det, ellers hadde vel våre venner i Staten gitt deg mangellapp på de De tok en grundig sjekk av bilen, holdt på i 1 time inkl prøvekjøring og var hyggelige og profesjonelle. Fant ikke en ting å bemerke så det lønner seg å gjøre en skikkelig jobb før bygging ifbm papirer og å bygge skikkelig. Tar litt mer tid men resultatet er så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Få noen bedre bilder ute i sollys da? Ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå