fre Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Ble tid til en liten bilderunde idag for meg og Tony Berger, sammen med to dyktige fotografer! All honnør til de Smakebiter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette var virkelig nydelige bilder, Fredrik. Som jeg har sagt tidligere, bilen din er et smykke av en bil. Du har herved å si ifra den dagen du skal selge . Hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette var virkelig nydelige bilder, Fredrik. Som jeg har sagt tidligere, bilen din er et smykke av en bil. Du har herved å si ifra den dagen du skal selge . Hvor er bildene tatt? Tusen takk for det! På taket på P-Huset ved Lillestrøm stasjon. Ble veldig bra syns jeg. Moro med folk som virkelig kan dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Siden jeg er så flink til å se ting vil jeg si bildene er tatt på Lillestrøm jeg. hehe Utrolig flotte bilder. Helt nydelig Onkel Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Bildene er tatt i Lillesrøm. På toppen av parkeringshuset ved stasjonen/Shell/Arena/Norges varemesse. Deilig vær og et bra resultat. Og alle var enige om at det hadde vært en fantastisk ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Siden jeg er så flink til å se ting vil jeg si bildene er tatt på Lillestrøm jeg. hehe Utrolig flotte bilder. Helt nydelig Onkel Fredrik Hehe.. godt tippet.. og takk her også, Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg er overalt jeg vet du Onkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Bra bilder og feit coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Fine bilder ja.. VELDIG OT; Men det begynner å irritere meg litt at jeg ikke vet om dette, derfor spør jeg. Hvorfor skriver dere disse onkel greiene hele tiden? Hvem er onkel til hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Bra bilder og feit coupe Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Fine bilder ja.. VELDIG OT; Men det begynner å irritere meg litt at jeg ikke vet om dette, derfor spør jeg. Hvorfor skriver dere disse onkel greiene hele tiden? Hvem er onkel til hvem? hehe.. for det første så er det bare tull.. som har vart et par år. Starta vel med en sang. Men alle er hverandres onkel. Og ingen er vel onkler på ordentlig. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hm.. Disse fotografene, hva heter de? Kaller deg seg "Curb" og "Drunkendonut" rundt omkring? Utrolig pene biler, og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hm.. Disse fotografene, hva heter de? Kaller deg seg "Curb" og "Drunkendonut" rundt omkring? Utrolig pene biler, og bilder! Takk takk. Drunkendonut var han ene ja.. vet ikke helt hva han andre kaller seg jeg.. men du kan jo se han her: http://www.slauk.deviantart.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hm.. Disse fotografene, hva heter de? Kaller deg seg "Curb" og "Drunkendonut" rundt omkring? Utrolig pene biler, og bilder! Takk takk. Drunkendonut var han ene ja.. vet ikke helt hva han andre kaller seg jeg.. men du kan jo se han her: http://www.slauk.deviantart.com/ Ser ut som det er han ja, de pleier jo og ta bilder sammen så! Du var heldig med de, ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hm.. Disse fotografene, hva heter de? Kaller deg seg "Curb" og "Drunkendonut" rundt omkring? Utrolig pene biler, og bilder! det var nok oss ja;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå