Gå til innhold

Min nye cab - 06 z4 induvidual

Share

Anbefalte innlegg

Takk for alle kommentarer!

Fin rapport og nydelig bil. Kult med farge ikke alle har.

Hva ble totalprisen?

Kommer et stykke under tilsvaredne biler her i norge. z4 med den gamle m54 ser jeg er litt rimeligere. De som er tilsalgs her i norge er ganske sparsommelig utstyrt også. Kunne aldri tenkt meg z4 uten sportsetene f eks...

Tusen takk for et meget flott brev og en interessant lesning. Må si jeg storkoser meg når jeg leser disse reisebrevene og skjønner nå at dette er turer som virkelig må oppleves en eller annen gang. Kjempeflott og spesiell bil du har kjøpt deg, denne vekker garantert oppmerksomhet her til lands.. Pøs på med bilder når været tillater det.. Nok en gang, gratulerer!

Vi kommer garantert til å ta oss en biltur engang gjennom tyskland/slovenia/italia sveits/østerike og frankrike. Kjører man "riksveiene" er det fantastisk mye å se på!

Det var underholdene. Hvordan var BMW- welt?

Det var stort :) vi kom 5 min for sent til museumet, så vi reiser nok ned en gang å får med oss dt.

Gratulerer med flott bil, og stilig farge (hva heter fargen) Er litt gøy å ha noe som ikke alle andre har.

Fargen heter Phoenix Gelb metallic, har sett noen e46 m3 levert med den fargen også.

Z4 er etter min mening Chris Bangle´s eneste virkelige vellykkede modell... den er cool, sexy og effektiv. Dere har absolut valgt en spesiell farge, men umiddelbart tror jeg dette bare er positivt i et marked av blå, sorte og sølvfargede biler. Det så også ut som om dere fikk mer ut av turen til Tyskland enn de fleste nordmenn som er på bilhandletur... fint !...

Når jeg så denne bilenved siden av de grå, sorte og blå var det ikke mye tvil. Bangles linjer forsvinner i de mørke fargene. Jeg angrer ikke på fargevalget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med spesiell og fin bil. Jeg husker CAR magazine en gang i tiden påstod at 2,5 litern var det beste å ha i en Z4. Z4 er en riktig bil uansett motor, men veldig ok å ha en stor og deilig motor i en så liten bil. Takk for et fint reisebrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spesiell og fin bil. Jeg husker CAR magazine en gang i tiden påstod at 2,5 litern var det beste å ha i en Z4. Z4 er en riktig bil uansett motor, men veldig ok å ha en stor og deilig motor i en så liten bil. Takk for et fint reisebrev

Ja foreløpig klarer jeg meg med de opgitte 177HK. Synes denne motoren virker sprekere enn m54 motoren. Selvom tallene påstår noe annet. z4 er uansett ingen dragracer- det er på svingete veier denne bilen briljerer. Jeg gleder meg til å få prøvd den på bane! Den er virkelig gøy å ratte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Gleder meg til flere bilder når våren dukker frem igjen! Gjerne mer av interiøret også! tofarget gult-sort?

Kan helt klart gjøres bra dealer på z4 i tyskland om dagen! Har undersøkt litt selv, men lagt planene på hylla igjen. (Ganske behagelig å ikke ha billån :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt reisebrev, og gratulerer med flott bil i flott farge!

At den vil fremkalle noe skepsis ved salg kan tenkes, men det er i så fall kun fordi folk er redde for å bli kvitt den igjen selv, for samtidig er det en farge man beundrer når man ser den. Kjøper man en Z4 kjøper man i utgangspunktet en ganske spesiell bil, så det er ikke sikkert fargen har noen negativ betydning selv ved salg.

Nå er det bare å ta frem 8) og glede seg til solen dukker opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan helt klart gjøres bra dealer på z4 i tyskland om dagen! Har undersøkt litt selv, men lagt planene på hylla igjen. (Ganske behagelig å ikke ha billån )

spesielt facelift 2,5(n52 motor) blir ganske rimelig og importere, i forhold til prisen her hjemme.

Gleder meg til flere bilder når våren dukker frem igjen! Gjerne mer av interiøret også! tofarget gult-sort?

interiøret er gult og sort ja, samt skinn på dashen i samme kombo!

At den vil fremkalle noe skepsis ved salg kan tenkes, men det er i så fall kun fordi folk er redde for å bli kvitt den igjen selv, for samtidig er det en farge man beundrer når man ser den.

videresalg var eneste som "talte imot" denne bilen, men kanskje det er en grunn til at de sorte og sølvgrå blir liggende på finn leeenge? folk som kjøper z4 vil jo som du sier ha en spesiell bil. Og da må fargen være spesiell også :D

Noen som vet hva den gullfargen e46 ble levert med før facelift heter? ser det går endel av de her i byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg hos tilsynet for en drop-in kontroll av papirer og understellsnr:

1nzhvt3819kl5tmzuq9h.jpg

Det gikk selvsagt helt fint, så da er det "bare" engangsavgiften igjen, så er det norske skilt!

Fant også et bilde fra utleveringshallen i tyskland, da den var nypolert:

h4ylry2c6fm65l0ide1b.jpg

Litt fler bilder av bilen:

dwjpp2zk1cs5qvk09vdu.jpg

ly8h6hjs250pin3i2gzk.jpg

Prøvekjørte ny firmabil i dag også:

qwt8hfpdc3tp0kojcxa7.jpg

Ovverraskende oversiktlig å kjøre disse, siden de er såpass stor hjelper det at de er dønn firkantet. Sykt svær bil! Tror jeg får z4en nedi midtkonsollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk norske skilter på bilen forrige Tirsdag, og siden har det faktisk vært sol på vestlandet. Så jeg har kjørt toppløs helt til idag, for nå kom regnet tilbake. :cry:

Men fikk tatt noen bilder i finværet:

1u3mle8qtw2sfhz6tbqo.jpg

x190udkly0u81kb0xqm7.jpg

x6fe950l3j8t277wxlg7.jpg

srxmtw3c4tixcyspniu3.jpg

1c126r8usbqulycnwy2c.jpg

glbwamx1u8bbruuurntj.jpg

Noen som vet hvor jeg finner pin koden til å koble tlf til bluetooth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...