benger Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Lurer litt på hva jeg skal bruke ferie pengene på som kommer snart... Noen her som har vært borti Simota carboninnsug? Selges på Schmiedmann. (det loves 12hp++, haha!) Koster rundt 2500kr. Har også vært inne på koed.dk og der selger de Scorpion effektbakpotte til ca 2700kr. Vil ikke at det skal bli for voldsom lyd, men litt av det lille ekstra. Noen synspunkter? Hvordan vil det fungere om jeg kun kjøper et Eisenmann Soundrör og beholder org. bakpotte? (fjerner mellompotten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Mellomdemperen demper mye, men jeg vet ikke hvor mye det vil hjelpe hvis du holder orginale bakpotta. Bedre å få det på plass samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Tok med meg kamera og stativ for å prøve ut litt knipsing i skumringen... Man kan og se hva pengene har gått til, ikke all verden, men litt Jeg leter etter Hartge frontspoiler som jeg "må ha", men finner ingen steder som selger denne noen som kan hjelpe ? Har montert svarte nyrer, KN kit og Sebring eksos. Liten JBL basspakke koblet opp med original Business CD spiller. Videre planer er - Hartge frontspoiler - E46 M3 speil - M3 bakluke spoiler blir sikkert fler planer, men får ta ting etterhvert. Tar gjerne i mot kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Sliter du med å finne deler i Norge kan det være lurt å ta en kikk over dammen. Veldig bra priser på mye deler, og koster ofte en del mindre enn i Norge selv om frakten koster en formue hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Noen spesiell grunn til at du har forkjellige skilttyper foran og bak? Ser litt rart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Ingen spesiell grunn til ulike skilt. Har bare ikke somlet meg til å levere de inn for å bestille nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Fin bil! Flink til og ta bilder er du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Fin bil! Mitt tips for å få prikken over i'en er en forsiktig senking. Anbefaler Eibach Pro kit, har det på min sedan. Ikke for stivt og man kommer seg fram . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Bra bilder, og fin bil! Men må mye ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Takker for det! Ja senking er noe jeg har vurdert en stund, men redd for å ødelegge komforten. Har sett på 25/10 senkesett e.l, tror det var Eibach? Subber ganske lett bak fra før Men hadde gjort seg med en senk utseende messig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hvis det subber allerede med 10mm senk bak har du enten helt feil innpress på felgene/for brede felger eller så er demperne modne for en utskiftning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Kjempe bil! er på utkikk etter e46 coupe nå, og fikk veldig lyst på den fargen du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Vært stille her veldig lenge nå, men liker litt med tanken på å sette et litt mer personlig preg på bilen. F.eks bytte ut felgene De jeg har nå er 18" M5 felger. Hvordan haddet det blitt om jeg gikk til innkjøp av et moderat senkesett og monterte på 17" Brock B1 felger? Vet felgene kanskje kan være litt "old-skool", men liker dem , og ikke sett de på E46 coupe tidligere. Må få tak i noen med litt grei kant. Noen som har noen meninger rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Det eneste du mangler er en sort, justerbar Air Force-vinge. tror ikke det hadde vert noe. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Skeptisk til Brock B1 på denne.. Isåfall må den senkes riiimelig godt for at det skal bli særlig pent, evt. slenge på noen traktordekk rundt felgene. Forbasket clean denne bilen din! I like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå